گلکسی اس با نوت ادغام می گردد

خط رند ۹۱۲: به نظر می آید سامسونگ می خواهد دو سری از گوشیهای پرچمدار خود یعنی گلکسی اس و گلکسی نوت را با هم ادغام کند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت TrustedReviews، از آنجائیکه خانواده های پرچمدار و بالارده از گوشیهای هوشمند سامسونگ شباهت های بی شماری به هم دارند، حالا به نظر می آید که این شرکت تکنولوژی کره ای می خواهد با ادغام دو سری از پرچمداران محبوب خود یعنی گوشیهای سری گلکسی اس (Galaxy S) و سری گلکسی نوت ( Galaxy Note)، به سودآوری و افزایش بازدهی خود کمک نماید.
به تازگی یکی از خبرگزاری های کره جنوبی اعلام نموده است که جی لی – رئیس هیات مدیره شرکت سامسونگ – تصمیم گرفته است به دلایلی خط تولید گوشیهای هوشمند و پرچمدار گلکسی اس را با خانواده گلکسی نوت ادغام و یکی کند که این امر از نظر آن ها بسیار منطقی و درست به حساب می آید.

یکی از مهم ترین دلایل این تصمیم می تواند آن باشد که خیلی از مشتریان گوشیهای رده پایین و میان رده مختص مشتریان گوشیهای چینی است و از سویی دیگر هم مشتریان گوشیهای بالارده هم از قیمت بالای محصولات پرچمدار همواره گلایه و شکایت دارند.

کارشناسان فعال در این شرکت همینطور بر این باورند که بخش اعظمی از مشتریان و مصرف کنندگان دلیلی برای خریداری و تهیه گلکسی نوت ۸ بجای گلکسی اس ۸ نمی بینند، چراکه خیلی از قابلیت های آن ها دقیقا همانند همدیگر است.

این امر درنهایت به کاهش فروش پرچمداران و گوشیهای بالارده از سری های گلکسی اس و گلکسی نوت می گردد و حالا به نظر می آید که شرکت تولیدکننده آن ها می خواهد به فکر چاره ای اساسی بیفتد.