ظرف غذای هوشمندی که کیفیت خوراکیها را درک می کند

خط رند ۹۱۲: با هوشمندشدن طیف گسترده ای از لوازم منزل، حالا نوبت به افزایش هوشمندی لوازمی رسیده که برای نگهداری و ذخیره سازی انواع اغذیه، میوه و سبزیجات به کار می روند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از دیجیتال ترندز، سیلو نام ظرف غذایی است که هم می تواند عمر مواد غذایی که در داخلش نگهداری می شوند را افزایش دهد و هم می تواند به افراد در مورد زمان مناسب برای مصرف محتویات خود اخطار دهد تا فرد پیش از کاهش کیفیت آنها را مصرف کند.
این ظرف غذا برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مواد غذایی اعم از میوه ها، دانه های قهوه، ماهی خام، گوشت و غیره مناسب می باشد و از فناوری خاصی به منظور محفوظ نگهداشتن مواد غذایی و جلوگیری از نفوذ هوای محیط بیرون بهره می گیرد.
شرکت سازنده مدعی است این ظرف در مقایسه با ظرفهای مشابه می تواند برای زمانی دو تا پنج برابر طولانی تر انواع غذاها را سالم نگهدارد. فرایند پاکسازی مواد غذایی در این ظرف و تولید شرایط خلاء برای طولانی کردن عمر آنها حدود ۱۰ ثانیه طول می کشد.
ظرف سیلو با بلندگوهای هوشمند الکسا هم سازگاری دارد و بنابراین می توان با صدور فرامین صوتی از وضعیت غذای موجود در آن آگاه شد و اطلاعات لازم را در مورد کیفیت آن دریافت کرد. قیمت این ظرف که در جولای سال ۲۰۱۹ عرضه می گردد ۱۷۵ دلار است.