شیائومی بیشتر از حد انتظارش گوشی فروخته است!

خط رند ۹۱۲: شیائومی بعنوان یک برند نوپا و نوظهور در عرصه تولید موبایل و محصولات فناوری توانسته است به هدف یک ساله خود یعنی فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند نزدیک شود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، از آنجائیکه شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ محصولات تکنولوژی و گوشی در جهان به حساب می آید، حالا تازه ترین آمارهای انتشار یافته نشان داده است که به هدف یک ساله خود برای فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه بسیار نزدیک شده این در حالیست که ۲ ماه دیگر تا آخر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باقی مانده است.

بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که شیائومی در این دو ماه باقی مانده تا آخر سال جاری میلادی قادر خواهد بود حتی از هدف فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی خود هم بالاتر برود چون که عملکرد بسیاری موفقیت آمیز و دور از انتظاری داشته است.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این برند چینی نوپا در سال قبل ۲۰۱۷ میلادی توانسته بود ۹۰ میلیون دستگاه موبایل و گوشی هوشمند را در بازارهای جهانی عرضه نموده و به فروش برساند که این عدد با شروع سال جاری بیشتر شده و به عنوان ۱۰۰ میلیون دستگاه اعلام و ارائه شد.

ونگ یانگ، معاون مدیرعامل شیائومی اخیرا اعلام نموده با اینکه هنوز دو ماه تا آخر سال جاری میلادی باقی مانده است شیائومی به هدف خود نزدیک و نزدیک تر شده، ازاین رو قادر خواهد بود زودتر از موعد مقرر هدف فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ را محقق کند.

برخی دیگر از تحلیلگران بازار موبایل پیش بینی کرده اند با عنایت به نزدیک شدن به فصل تعطیلات و افزایش خرید محصولات فناوری به عنوان هدیه سال نو، شیائومی قادر خواهد بود حدود ۱۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند خویش را روانه بازار کرده و به فروش برساند.

آنچنان که به نظر می آید این شرکت چینی علاوه بر اینکه در جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین و همینطور افترا جاسوسی دونالد ترامپ کم نیاورده بلکه موفقیت های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده و تمرکز خویش را بر روی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.

پیشتر موسسه تحقیقاتی کانتار برآورد کرده بود ورود شیائومی به بازار اروپا بطور قطع می تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.