تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه خرید تجهیزات آزمایشگاه

به گزارش خط رند ۹۱۲ صندوق نوآوری و شکوفایی در ششمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، تسهیلات لیزینگ برای خریداران تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران عرضه می دهد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات لیزینگ صندوق نوآوری و شکوفایی ویژه خریداران غیردولتی به منظور خرید محصولات دانش بنیان از شرکت های دانش بنیان با عاملیت صندوق توسعه فناوری نانو عرضه می گردد.
این تسهیلات با نرخ ۸ تا ۱۰ درصد با دوره بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه(حداکثر ۶ ماه تنفس) در نظر گرفته شده است. همینطور بر مبنای شرایط جدید مبلغ تسهیلات حداکثر ۷۰ درصد قیمت تجهیزات و ملزومات آن بوده و حداقل خرید ۳۰ میلیون تومان خواهد بود.
ششمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران سوم تا ششم دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران همزمان با نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری برگزار می شود.
این نمایشگاه در سیزده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات تست و آزمون صنعتی و خدمات کالیبراسیون برگزار می گردد.