توزیع ۶۴هزار کارت سوخت جامانده در پست، آخرین آمار ثبت نام متقاضیان کارت سوخت

خط رند ۹۱۲: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به توزیع کارت های سوخت که در شرکت پست مانده است، اظهار داشت: کارت سوخت ۶۴ هزار خودرویی که طی سال های ۹۳ تابحال شماره گذاری شده و در شرکت پست جا مانده بود تابحال توزیع شده و این فرآیند ادامه دارد.

زیبا اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، از ثبت نام حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت آگاهی داد و اضافه کرد: بیشتر از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به صورت غیرحضوری و بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر به صورت حضوری برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت نام موفق داشته اند. البته از این تعداد، ۲۶۰ هزار نفر صاحب کارت سوخت بودند اما کارت سوخت آنها در شرکت پست جا مانده بود که برایشان ارسال خواهد شد.

وی با بیان این که طی سال های ۹۳ تابحال ۹۲۴ هزار خودرو شماره گذاری شده اند، اظهار نمود: تابحال کارت سوخت بیشتر از ۶۴ هزار نفر از مالکان خودروی نوشماره توسط شرکت پست به آنها ارسال شده است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ابطال ۳۷ هزار کارت سوخت از زمان آغاز فرآیند ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی تابحال خبرداد و اظهار داشت: ۳۷ هزار کارت سوخت مالکانی که کارت سوخت داشتند اما برای ثبت نام اقدام نمودند و کارت سوخت شان در استان سیستان و بلوچستان برای سوخت گیری استفاده می شده، ابطال شد.

بر اساس این گزارش، فرآیند ثبت نام کارت سوخت المثنی از سوم اذرماه شروع شده و تا یکم دی ماه ادامه یافت. در این راستا مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت بودند می توانستند با بازگشت به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #۴* و خودروهای عمومی و دولتی باز به دفاتر پلیس ۱۰+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود بازگشت کنند.