قابلیت جدیدی به گوگل مپ اضافه می گردد

به گزارش خط رند ۹۱۲ گوگل قابلیت جدیدی را به برنامه نقشه موسوم به گوگل مپ خود افزوده است تا سرعت مجاز رانندگی در بزرگراهها و خیابان ها را برای کاربران نمایش دهد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، اپلیکیشن نقشه گوگل (گوگل مپ) یکی از قدرتمندترین و کامل ترین برنامه های نقشه جغرافیایی است که به کاربران در سراسر جهان موقعیت های موردنظرشان را نشان داده و آنها راهنمایی می کند.

حالا گوگل به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن گوگل مپ اخیرا اعلام نموده است که قابلیت جدیدی را به هر دو پلت فرم اندرویدی و آی اواس آن اضافه کرده تا به کاربرانش اجازه دهد که از محدودیت سرعت مجاز در خیابان و بزرگراههای مورد نظر خود آگاه و آگاه شوند.

گوگل بدین منظور خواسته با افزودن قابلیتی که مشابه آن در اپلیکیشن ویز وجود دارد، نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران برنامه های نقشه های آنلاین جغرافیایی در جهان را به سمت و سوی خود جلب نماید و بدین ترتیب به تکمیل و بهبود پلت فرم اپلیکیشن گوگل مپ بپردازد.

نحوه عملکرد این قابلیت بدین صورت است که کاربران با نزدیک شدن به دوربین های کنترل سرعت در خیابان، معابر و بزرگراهها اخطاری از جانب این اپلیکیشن دریافت کرده و می شنوند. البته این به روزرسانی هم اکنون تنها در کشورهای دانمارک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا قابل استفاده می باشد و طبق گزارش های انتشار یافته در وب سایت تک کرانچ، این قابلیت بزودی برای کاربران تمامی کشورهای جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.