مدیر مرکز آموزش های الکترونیک دانشگاه خواجه نصیر مطرح کرد توان بالقوه ایران برای رساندن درآمدهای حاصل از فناوری به درآمد نفت

خط رند ۹۱۲: مدیر مرکز آموزش های الکترونیک دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اظهار داشت: سال قبل شرکت سونی توانست فقط و فقط در زمینه بازی های پلی استیشن و به کارگیری فناوری های مجازی درآمدی معادل کل درآمد نفت ما را داشته باشد. ما زیرساخت های ارتباطی مناسبی برای رسیدن به این قابلیت داریم.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا محمد هادی زاهدی امروز در اختتامیه سیزدهمین دوره ملی و هفتمین دوره بین المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی که در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، اظهار نمود: در حالی اختتامیه این کنفرانس را برگزار می نماییم که از ۱۴ کشور بین المللی برای ما مقاله ارسال شده است. همین طور ۲۰ داور از کشورهای جهان در این کنفرانس حضور داشته اند. در نشست هایی که برگزار کردیم، با وجود برخی از مشکلات ارتباطی در ۵ کشور دنیا پخش مستقیم داشته ایم. ما از ایرانی ها خارج از کشور باز بهره برده ایم. آنها واقعاً ظرفیت بزرگی دارند.
دبیر هفتمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی خطاب به پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی که در این مراسم حضور داشت، اظهار داشت: هفته آینده جشن ۹۰ سالگی دانشگاه خواجه نصیر را داریم که اتفاقاً “روز مهندس” هم هست. خوشحال می شویم که شما بعنوان نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این جشن حضور پیدا کنید.
وی خطاب به پزشکیان اضافه کرد: سال قبل شرکت سونی توانست فقط و فقط در زمینه بازی های پلی استیشن و بکارگیری فناوری های مجازی درآمدی معادل کل درآمد نفت ما را داشته باشد. من خیلی آدم سیاسی و اقتصادی نیستم، اما شما درآمد نفت کشور را به خوبی می دانید؛ چون این روزها در مجلس مشغول بودجه نویسی هستید. شرکت سونی، ۴۱۵ هزار میلیارد تومان فقط بوسیله فروش بازی های پلی استیشن خودش، کسب کرده است.
وی با ابراز خوشی از اینکه کشور ما هم در این راه در حال حرکت است، اظهار داشت: کشور ما در منطقه خاورمیانه از عمان، کویت، امارات و حتی لبنان جلوتر است. ما زیرساخت های ارتباطی خوبی داریم. امیدوارم بتوانیم نقش خود در این زمینه را به خوبی ایفا نماییم.