سامسونگ تکنولوژی نمایشگر تاشو را به غول های آمریکایی می فروشد

خط رند ۹۱۲: بنظر می رسد که سامسونگ می خواهد تکنولوژی گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر را به اپل و گوگل بفروشد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر آگاهی داده اند.
از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
حالا جدیدترین اخبار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت تک رادار از آن حکایت می کند که سامسونگ می خواهد تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر گلکسی فولد خودرا به شرکت های آمریکایی اپل و گوگل بفروشد تا علاوه بر کمک به آنها برای توسعه، طراحی و تولید گوشیهای هوشمند تاشو، قدرت و تکنولوژی های جدید خودرا به رخ رقبای آمریکایی خود بکشاند و بدین ترتیب برتری جایگاه خودرا به سایر غول های تکنولوژی که همواره درباب فناوری های نوین حرفی برای گفتن داشته اند، ثابت کند.
با اینکه تولیدکنندگان موبایل و غول های تکنولوژی متعددی در جهان به سمت و سوی توسعه، طراحی و تولید گوشیهای هوشمند تاشو روی آورده اند، اما بعضی از آنها همچون اپل بنظر می رسد که هنوز برنامه ای برای عرضه یک گوشی تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر ندارند. برخلاف شرکت آمریکایی اپل، برخی دیگر از شرکت های آسیایی همچون سامسونگ و هواوی گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود ربوده اند و در این حوزه پیشتازی می کنند. در همین راستا، سامسونگ و هواوی از دو گوشی هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خود رونمایی و پرده برداری کرده اند و نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به سمت و سوی خود جذب کرده اند.
دو مدل گوشی هوشمند تاشویی که تابحال توسط سازندگان موبایل معرفی و رونمایی شده است، گلکسی فولد سامسونگ و هواوی میت ایکس است که برمبنای تازه ترین گزارش ها و تحلیل های صورت گرفته، بنظر می رسد که با استقبال بی نظیری از طرف کاربران برخوردار شود اما جالب اینجاست که این طور که بنظر می رسد اپل قصد ندارد در آینده ای نزدیک به تولید و توسعه گوشیهای هوشمند تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر بپردازد بدین سبب سامسونگ در این مرحله، از سایر غول های تکنولوژی و شرکت های تولیدکننده موبایل سبقت گرفته و در جایگاه جلوتر و بهتری نسبت به رقبای قدرتمند خود قرار دارد.
از برندهای تکنولوژی که به توسعه و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر پرداخته و یا خواهند پرداخت، می توان به سامسونگ، هواوی، اوپو، موتورولا، شیائومی، زد تی ای و ال جی اشاره نمود.
همانطور که پیش تر باز خیلی از تحلیلگران برآورد کرده بودند، سامسونگ از این طریق قادر خواهد بود درآمد و سودآوری کلان و هنگفتی را به جیب زده و بدین ترتیب بتواند از لحاظ مالی باز از رقبای قدرتمندش پیشی بگیرد و به توسعه تکنولوژی های بهتری در آینده اقدام نماید.