رئیس دانشگاه شهید بهشتی: تحولات حوزه ICT به وجودآورنده چهره امروز جهان است

خط رند ۹۱۲: رئیس دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به انقلاب در حوزه ICT و تحولات در حوزه تلفن همراه و وایرلس طی ۴۰ سال اخیر، اظهار داشت: یکی از عوامل به وجود آورنده چهره کنونی کره زمین تغییرات در حوزه ICT است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، سید حسن صدوق در افتتاحیه دومین کنفرانس بین المللی مخابرات نوری بیسیم غرب آسیا (OWC) که امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به اینکه بعنوان یک “جغرافیدان” به اهمیت حوزه ICT در تغییر جهان واقف هستم، اظهار داشت: از میان عواملی که چهره امروز جهان را به وجود آورده اند، پس از انقلاب در حمل و نقل، انقلاب در حوزه ICT و طی ۴۰ سال اخیر باز تحولات در حوزه تلفن همراه و وایرلس است.

وی تحولات فوق را تغییردهنده کره زمین و ارتباطات دانست و تصریح کرد: تغییرات به شکلی در تار و پود زندگی مردم در شهرها و روستاها نفوذ کرده که امروزه هر شهروند در هر کجای زمین می تواند بوسیله تلفن همراه، با کل جهان ارتباط برقرار کند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی درانتها ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و دانشمندان بین المللی در حوزه ICT در این کنفرانس، ابراز امیدواری کرد دومین کنفرانس بین المللی مخابرات نوری بیسیم غرب آسیا به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، به توسعه دانش در حوزه ICT کمک نماید.

منبع: