متن آهنگ به استوری های اینستاگرام می آید

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نظر می آید که اینستاگرام می خواهد استیکرهای جدیدی را به پلتفرم استوری خود بیفزاید تا متن شعر آهنگ های موردنظر کاربران را بر روی صفحه نمایش دهد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، جین مانچون وانگ، بعنوان یکی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری در شبکه اجتماعی ویبو این خبر را رسانه ای کرده است و به کاربران و علاقمندان به اینستاگرام این نوید را داده تا بر روی استوری های مبتنی بر آهنگ خود، متن شعر و آهنگ خواننده موردنظر خویش را هم مشاهده کنند.
شبکه های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت ها و امکانات جدیدی را اضافه و عرضه می کنند.
قابلیت افزودن استوری های اینستاگرام در ماه آگوست سال قبل ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی افزوده شد و از همان ابتدا میلیون ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تابحال که حدود بیشتر از یک سال می گذرد، می توان گفت این توانایی مهم ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تابحال به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.
بر مبنای گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، اینستاگرام، حالا این دفعه قابلیت جدیدی را در چارچوب یک استیکر عرضه کرده است که به کاربران اجازه می دهد که متن شعر آهنگ های موردنظر خویش را بر روی صفحه مربوط به آهنگی که در استوری خود گذاشته اند، را مشاهده کنند.
این استیکر جدید که music lyrics نام دارد، قابلیت نمایش بر روی صفحه استوری مربوط به پخش یک آهنگ یا ویدئوی مربوطه را خواهد داشت.
البته این در حالیست که هنوز خود شرکت اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق ترین زیرمجموعه های فیسبوک به حساب می آید، به صورت رسمی اظهار نظری در این خصوص نکرده و خبر مذکور را تأیید یا تکذیب نکرده است.