حضور ۱۱۰ شرکت و استارتاپ فضایی در یک رویداد فناورانه ۳ روزه

خط رند ۹۱۲: با برگزاری گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه فضایی ۱۱۰ شرکت بخش خصوصی فعال در حوزه فضایی جمع شدند تا درباب چالش ها و فرصت های این حوزه بحث و تبادل نظر کنند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا گردهمایی سه روزه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های حوزه فضایی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان فضایی ایران و پژوهشگاه فضایی ایران از بامداد امروز، ۱۶ تیر ماه جاری شروع به کار کرد.
در این رویداد فضایی که تا ۱۸ تیرماه ادامه خواهد داشت، ۱۱۰ شرکت دانش بنیان و استارتاپ آخرین دستاوردهای علمی و فناوری خودرا عرضه نموده اند.
امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان فضایی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور افزایش همکاری ها از برنامه های جنبی این رویداد است.
در این رویداد فناورانه نیازهای فناورانه حوزه فضایی، خدمات مکان محور شهری وزارتخانه های راه و شهرسازی و نیرو و سازمان منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.
برگزاری نشست های تبادل فناوری بین طرف عرضه و تقاضای فناوری و کارگاه های آموزشی در رابطه با کسب و کارهای فضایی و سنجش از دور، پنل بررسی فرصت ها و چالش های کسب و کارهای فضایی و نشست انتقال تجربه بین شرکت های دانش بنیان از دیگر برنامه های جنبی این رویداد فناورانه است.
در این گردهمایی همین طور پنل تخصصی با عنوان “فرصت ها، چالش ها و راهکارهای حوزه فضایی” برگزار می شود.

منبع: