ویدیوهای اختصاصی یوتیوب بلاعوض می شود

خط رند ۹۱۲: گوگل اخیرا اعلام نموده است که برنامه های اختصاصی یوتیوب تحت عنوان Youtube originals از اواخر سپتامبر سال جاری میلادی برای تماشای کاربران و مشترکان این شبکه اجتماعی رایگان خواهد شد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، گوگل بعنوان شرکت توسعه دهنده و صاحب شبکه اجتماعی یوتیوب، اخیرا خطاب به کاربران و مشترکانش اعلام نموده است که از تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود به صورت بلاعوض از خدمات و برنامه های اختصاصی یوتیوب که YouTube Originals نام دارد، بهره مند شوند.
پیش تر نیز گوگل از بلاعوض شدن خدمات موجود در پلت فرم اختصاصی YouTube Originals در اواسط سال آگاهی داده بود که تابحال تنها در دسترس مشترکان یوتیوب پریمیوم قرار داشت. حالا از شروع پاییز سال جاری، کاربران و علاقمندان قادر خواهند بود از تمامی برنامه ها و ویدیوهای اختصاصی تولید و انتشار یافته در این پلتفرم بهره ببرند.
برمبنای آخرین آمار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت Engadget، شبکه اجتماعی یوتیوب بعنوان بزرگترین و اولین پلتفرم پخش آنلاین محتوای ویدیویی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه را در خود جای داده است و در خیلی از کشورهای جهان از بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی محبوبیت و کاربرد بیشتری دارد.

منبع: