گمانه زنی هایی درباره قابلیت شارژ آیفون های جدید

به گزارش خط رند ۹۱۲ تا چند ساعت دیگر مراسم ۲۰۱۹ شرکت اپل آغاز خواهد شد اما از الان گمانه زنی هایی درباره قابلیت های آیفون های جدید این کمپانی وجود دارد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا و به نقل از سی. ان. بی. سی، “مینگ چی کو” (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر مالی بین المللی تی اف به تازگی و درحالیکه تنها چند ساعت تا رونمایی از جدیدترین آیفون های اپل باقی مانده است گفته، امکان دارد آیفون های جدید اپل قادر به شارژ دستگاه های دیگر مانند اپل واچ یا ایرپادها نباشند.
پیش تر گفته شده بود که امکان دارد آیفونهای جدید از فناوری شارژ بیسیم دو سویه پشتیبانی کنند که اگر این چنین باشد افراد می توانند دستگاه های دیگر اپل را به آسانی با قرار دادن آنها در یک نقطه شارژ در پشت آیفون های جدید شارژ کنند اما به تازگی کو این گفته ها را رد کرده و گفته چنین چیزی نیست.
به گفته کارشناسان، اپل برای افزودن این توانایی به گوشیهای جدید خود و ارتقای آنها با مشکلاتی روبرو شده است.
مینگ چی کو شب گذشته اظهار داشت: ما پیشبینی های قبلی خویش را اصلاح کرده ایم. بنابر پیشبینی های ما آیفون های جدید احیانا از فناوری شارژ بی سیم دو سویه پشتیبانی نخواهند کرد.
کو همینطور پیشبینی کرده است که آیفون های ۲۰۱۹ اپل دارای ورودی مداد اپل نخواهند بود و از رابط USB-C پشتیبانی نخواهند کرد اما امکان دارد مجهز به فناوری باند فوق العاده پهن (UWB) برای فعال کردن ردیابی شی باشند.
کو در آخر اضافه کرد: ما پیشبینی می نماییم که صادرات آیفون های جدید به علت نبود برخی قابلیت ها با افت فروش ۵ تا ۱۰ درصدی روبرو شوند و این شرکت نتواند بیشتر از ۶۵ تا ۷۰ میلیون دستگاه امسال بفروشد. نکته دیگر این است که بعد از این مراسم قیمت آیفون های پیشین کاهش یافته و ازاین رو تعداد خیلی از آنها به فروش خواهند رفت.