رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر: نیازهای خویش را از راه دستاوردهای داخلی تأمین می نماییم

به گزارش خط رند ۹۱۲ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار داشت: ما در حوزه کاری خودمان از این دستاوردها حمایت می نماییم و نیازهای خویش را از این محل تامین می نماییم.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از مهر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا امروز در حاشیه رویداد عرضه فناوری های حوزه پهپاد که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار گردید در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی جوانان کشور اظهار داشت: بسیاری از دستاوردهای عرضه شده در حوزه پهپادها توسط محققانمان منحصر به فرد است.
وی افزود: تحقیقاتی که در کشور شکل گرفته می تواند نیاز نیروهایی همچون پلیس مبارزه با مواد مخدر را تامین کند.
زاهدیان با اشاره به اینکه بسیاری از محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه شده در گذشته مجبور بودیم از خارج وارد نماییم اظهار داشت: امروز شاهد می باشیم که این فناوری ها کاملا بومی سازی شده و این نشان از همت و عزم جوانان کشور برای سازندگی است.
وی اظهار داشت: امیدواریم در جهت اقتصاد مقاومتی برای آنکه کشور به صورت مستقل به حیات خود ادامه دهد این توانمندی ها بیشتر از پیش افزایش یابد.
زاهدیان اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از توانمندیهای حوزه پهپاد به فراخور نیاز حمایت می کند.
وی اظهار داشت: ما در حوزه کاری خودمان از این دستاوردها حمایت می نماییم و نیازهای خویش را از این محل تامین می نماییم.
زاهدیان با اشاره با مذاکره با شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه های مرتبط اظهار داشت: در آینده اتفاقات خوبی شکل می گیرد و امیدوار هستیم بهره برداری مناسب تری از این دستاوردها داشته باشیم.