مقایسه زمان شارژ آیفون ۱۱ پرو با سایر گوشیهای پرچمدار

به گزارش خط رند ۹۱۲ تازه ترین بررسی های صورت گرفته نشان داده است که شارژ سریع آیفون ۱۱ پرو عملکرد باتری و زمان شارژ گوشیهای آیفون را به میزان قابل توجهی ارتقا داده است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با عنایت به آنکه توجه غول های تکنولوژی و شرکت های تولیدکننده موبایل در سال های اخیر بر روی افزایش مدت زمان شارژدهی گوشیهای هوشمند و ارتقای کیفیت باتری بوده است، حالا کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری با انجام تحقیقات و بررسی های جدید گزارش جدیدی را منتشر نموده اند که نشان داده است آیفون ۱۱ پرو در مقایسه با سایر گوشیهای آیفون عملکرد باتری بهتر و موفقیت آمیزتری را به نام خود به ثبت رسانده است.
کارشناسان در این گزارش که در وب سایت phonearena آمده است، با نمودار زیر به کاربران نشان دادند که آیفون ۱۱ پرو با بهره مندی از سیستم فناوری شارژ سریع و کابل شارژ ۱۸ واتی پرسرعت، بسیار بهتر از مدلهای قبلی آیفون همچون آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر ثبت شده است.

این در حالیست که عملکرد شارژ سریع گوشیهای آیفون حتی در جدیدترین و سریع ترین نسخه از آن، هنوز فاصله بسیاری تا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ پلاس، وان پلاس ۷پرو و گوگل پیکسل ۳ دارد و آنها در مدت زمان بسیار سریعتری به حالت فول شارژ در می آیند.
در این میان، بهترین عملکرد باتری و شارژ سریع در بین گوشیهای هوشمند به گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس تعلق گرفته و اختصاص یافته است.