با کامنت انگلیسی می توان از بلاک اینستاگرام خارج شد؟

به گزارش خط رند ۹۱۲ خیلی از کاربران اینستاگرام زمانی که بلاک می شوند، درخواست می کنند که برایشان کامنت انگلیسی بگذارید، در حالیکه این کار هیچ تاثیری در رفع بلاک ندارد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، این روزها برای برخی کاربران سوال شده است که چرا توسط اینستاگرام بلاک شدند و نمی توانند پستی را لایک کنند و همینطور جایی کامنت و پست بگذارند و این که چطور می توانند از این وضعیت بیرون بروند. در این راستا، علی اصغر زارعی -کارشناس ارشد مدیریت سیستم های اطلاعات- در گفتگو با ایسنا اظهار نمود که برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام هیچ راهی وجود ندارد، مگر این که تا تاریخی که اینستاگرام اعلام نموده، صبر کنید.
وی با اشاره به دلایلی که می تواند منجر به بلاک شدن توسط اینستاگرام شود، اظهار داشت: اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی، قوانینی دارد که باید رعایت کنید. مثلا اگر شما یک کامنت را با متن تکراری به دفعات بگذارید یا افراد زیادی را در کامنت ها منشن کنید، همچنین اگر از اپلیکیشن های جانبی مانند فالوئریاب، لایک بگیر و غیره استفاده کنید، با عنایت به ناامن بودن این برنامه ها، اینستاگرام شما را بلاک می کند. یا به علت فالو و آنفالو کردن تعداد زیادی اکانت در طول روز، اکانت شما توسط اینستاگرام بلاک می شود.
این کارشناس فناوری اطلاعات درباره چاره هایی که برای خروج از بلاک توسط اینستاگرم عرضه می شود، توضیح داد: بعضی ها پیشنهاد می دهند که زیر پستشان کامنت انگلیسی بگذارید یا موارد مشابه، اما باید بدانید که هیچ کدام از این چاره ها کارساز و درست نیست و هیچ تاثیری هم ندارد تا این که از بلاک اینستاگرام خارج شوید.
وی افزود: برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام هیچ راهی وجود ندارد جز این که تا تاریخی که خود اینستاگرام به شما اعلام نموده است، صبرکنید تا محدودیت حساب شما به پایان برسد. ازاین رو سفارش من به شما این است که چند روزی را در اینستاگرام هیچ فعالیتی انجام ندهید تا زمان محدودیت برای اکانت شما تمام شود.
کارشناس ارشد مدیریت سیستم های اطلاعات همینطور تصریح کرد: اگر فکر می کنید اکانت شما بی جهت بلاک شده است، وقتی پستی را لایک می کنید برایتان پیام اخطار می آید که آنجا از راه گزینه Tell Us می توانید این مورد را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید.