تعامل دو پارک علم و فناوری در زمینه توسعه شرکتهای فناور

خط رند ۹۱۲: دو پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و کهگیلویه و بویر احمد در زمینه های مختلف خصوصا توسعه شرکتهای فناور با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از مهر، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد، با هدف همکاری در امر توسعه شرکت های فناور و تحقق اقتصاد دانش بنیان منعقد شد.
این تفاهم نامه بین دکتر عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه و سید شمس الدین هاشمی رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویر احمد منعقد شد.
از زمینه های همکاری طرفین در این تفاهم نامه پنج ساله، می توان به بهره مندی شرکت های عضو هر یک از دو پارک از خدمات و مزایای صندوق های مالی و اعتباری طرفین، حضور مشترک شرکت های عضو هر یک از دو پارک در خوشه های تخصصی ایجاد شده، حضور مشترک شرکت های عضو هر یک از دو پارک در نمایشگاه ها و فن بازارهای مرتبط، همکاری در ارائه خدمات علمی، تخصصی و آزمایشگاهی به شرکت های عضو، همکاری در بازاریابی، عرضه و فروش محصولات و فناوری های شرکت های عضو، زمینه سازی برای انجام فعالیت های مشترک توسط شرکت های عضو، همکاری در توسعه شبکه شرکت ها و سازمان های کارفرمایی اشاره نمود.

منبع: