امکان جدید ارتباطی برای رفع نگرانی زائرین اربعین

به گزارش خط رند ۹۱۲ همراه اول اعلام نمود با عرضه یک پیام جدید، مبادرت به رفع نگرانی زائرین اربعین کرده است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، اپراتور اول تلفن همراه اعلام نمود با طراحی و عرضه یک پیام (Announce) جدید در شبکه خود، گامی در امتداد پشتیبانی از مشترکان برداشته است.
با در نظر گرفتن این آنونس جدید در شبکه، از این پس مشترکان همراه اول ضمن تماس با مشترکانی که در خارج از کشور گرفتار اتمام شارژ (مشترکان سیمکارت های اعتباری) یا قطع بدهی (مشترکان سیمکارت های دائمی) می شوند، با پیام «مشترک گرامی، شماره ای که با آن تماس گرفته اید به سبب بدهی یا عدم موجودی کافی امکان پاسخگویی ندارد، در صورت تمایل می توانید با شماره گیری کد ستاره ۱ مربع نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ ایشان اقدام فرمایید»، روبرو شده و می توانند به راحتی مشکل آنان را برطرف کنند.
بر این اساس مشترکان همراه اولی که جهت راهپیمایی اربعین در کشور عراق به سر می برند، امکان دارد به سبب اتمام شارژ یا قطع بدهی، این پیام جدید روی خطوط شان در مواجهه با تماس ها فعال شود.
لازم به ذکر است، مخاطبان این قبیل شماره ها (تماس گیرندگان با این سیمکارت های قطع بدهی یا اتمام شارژ)، می توانند با شماره گیری کد «ستاره یک مربع» (#۱*) نسبت به پرداخت بدهی یا افزایش شارژ سیمکارت های مذکور اقدام نمایند.