امید غول تکنولوژی کره ای به سربلندی گوشیهای تاشو

خط رند ۹۱۲: برخلاف عملکرد نه چندان موفقیت آمیز گوشیهای تاشو، سامسونگ اخیرا اعلام نموده است که پنج الی شش میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو در سال آینده تولید کرده و به فروش خواهد رساند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، بیشتر از یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر آگاهی داده اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود.
این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ شده است، خیلی از شرکت های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده اند که از مهمترین آنها می توان به سامسونگ و هواوی اشاره نمود.
پس از آن که گلکسی فولد بعنوان اولین گوشی تاشو با مشکل در نمایشگر مواجه گردید و بعد از عرضه در بازار همه نسخه های موجود در بازار جمع آوری شد، خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری درباره این محصولات بدبین شده و برآورد کردند که مشتریان تحت تاثیر این مسائل استقبال چندان زیادی از خریداری گوشیهای تاشو نکنند. اما بنظر می رسد که سامسونگ نظر خوش بینانه ای نسبت به موفقیت این محصولات در بازارهای جهانی دارد چونکه اخیرا برآورد و اعلام نموده است که می خواهد در سال ۲۰۲۰ میلادی، پنج الی شش میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو تولید کرده و به فروش خواهد رساند.
از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
طبق گزارش نشریه کره ای ET News، برنامه سامسونگ بسیار جاه طلبانه و بلندپروازانه بنظر می رسد و مشخص نیست که این شرکت موفق به فروش این حجم بالای گوشی تاشو می شود یا خیر.

منبع: