۱۰۰ میلیون نفر آیفون ۱۲ می خرند!

به گزارش خط رند ۹۱۲ اپل اخیرا برآورد و اعلام نموده که آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ میلادی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد فروخت.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، بر مبنای تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته از جانب دیجی تایمز، اپل اخیرا برآورد و اعلام نموده است که نسل بعدی گوشیهای این شرکت یعنی آیفون ۱۲ که مقرر است در سال آینده میلادی معرفی و عرضه شوند، موفق خواهند شد که به مجموع فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه دست یابند.
البته خیلی از تحلیل گران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند که این پیشبینی های جدید اپل بسیار خوش بینانه درنظر گرفته و اعلام شده است.
گزارش های پیشین نشان می داد که گوشیهای آیفون ۱۲ به فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت همراه ۵G مجهز خواهند بود و به کاربران امکان دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت را خواهد داد.
پیشتر هم کارشناسان و تحلیل گران فعال در موسسه استراتژی آنالتیکس برآورد و اعلام نموده بودند که اپل می خواهد با معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند مجهز به شبکه ۵G، از رقبای خود یعنی شرکت های سامسونگ و هواوی سبقت گرفته و بدین ترتیب تبدیل به شرکت پیشگام در توسعه شبکه ۵G شود.
این در حالیست که اپل برای سال جاری میلادی فروش گوشیهای آیفون ۱۱ را ۸۰ میلیون دستگاه پیشبینی کرده بود.
اپل که در سال های اخیر در جایگاه سوم لیست پرفروش ترین و بزرگترین شرکت های تولیدکننده موبایل جهان قرار گرفته است، حالا به عقیده خیلی از کارشناسان و تحلیل گران، قادر خواهد بود تبدیل به رهبر گوشیهای مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G شود.
انتظار می رود که اپل چهار مدل گوشی تحت عناوین آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو، آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون SE ۲ در جریان برگزاری رویدادی در سپتامبر سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی و رونمایی خواهد نمود.