گاراژ خورشیدی مخصوص سایبرتراک طراحی شد

به گزارش خط رند ۹۱۲ یک شرکت طراحی در نیویورک گاراژی برای سایبر تراک طراحی نموده است. این گاراژ طوری طراحی شده که خودرو در آن جای می گیرد و روی سقف آن هم پنل خورشیدی نصب می شود.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از دیلی میل، یک شرکت طراحی در نیویورک گاراژی مخصوص وانت برقی تسلا طراحی نموده است. این شرکت با الهام از خودروی سایبرتراک گاراژی برای این خودروی ۱۹.۳ فوتی طراحی نموده که شبیه یک غار مخفی است.
طرح شرکت لارس بورو در نیویورک شکلی گوشه دار و نامتوازن دارد. بخش بیرونی آن از جنس سخت ایجاد می شود که یادآور خود وانت است. این گاراژ فولادین طوری طراحی شده تا در شرایط آب و هوایی نامساعد پابرجا بماند اما می توان آنرا در حومه شهر و نزدیک خانه صاحب خودرو هم استفاده نمود.
شرکت مذکور می خواهد سال آینده و قبل از ساخت سایبرتراک این گاراژ را تولید نماید اما قیمت آن مشخص نشده است. گاراژ مذکور سایبانکر(Cybuncer) نام گرفته و شامل درهایی در ۲ طرف خود است. طراحان وقتی متوجه شدند وانت برقی سایبرتراک در گاراژهای استاندارد خانگی ۲۰ در ۲۰ فوت جای نمی گیرد، ایده ساخت این گاراژ را عرضه کردند.
جالب آنکه پشت گاراژ یک فضای ۱۸۰۰ فوت مکعبی در نظر گرفته شده که دارای تختخواب و مبلمان است. بدین سان گاراژ را می توان به مکانی به منظور زندگی یا برگزاری رویدادهای تجاری تبدیل کرد.
پنجره ها و سقف این سازه از شیشه ضدگلوله ساخته شده که سبب می شود نور طبیعی وارد آن شود. کف گاراژ هم یک مادربورد قرار دارد که سیستم های رایانشی، پمپ ها و باتری در آنجا تعبیه شده اند. روی سقف گاراژ هم پنل های خورشیدی نصب شده که انرژی خورشیدی را جمع آوری می کند.