وب سرویس ارسال پیامک رایگان

از مهمترین کاربردهای وب سرویس پیامک تحت وب قابلیت اتصال آن به نرم افزار های خارجی است که باعث می شود نرم افزار های کاربردی دیگر قادر باشند در شرایط مختلف پیامک ارسال نمایند.

وب سرویس sms رایگان اس ام اس ، سرویسی حرفه ای برای ارسال و دریافت SMS به کاربران از طریق REST API است. برنامه نویسان و طراحان سیستم‌های نرم افزاری میتوانند با استفاده از وب سرویس رایگان، پیامک‌های خود را به کاربرانشان ارسال کنند و متقابلا پیام‌های کاربران را دریافت نمایند. امروزه استفاده از پیامک در اکثر برنامه های تحت وب، سایت ها و اپلیکیشن های موبایل رایج شده است.

 

امکان پیشرفته API تحت وب یا همان WebService ، برای برنامه نویسان و طراحان وب سایت بسیار کاربردی است  و آنها را قادر می سازد تا با استفاده از سرویس های تحت وب، بتوانند پیامک های خود را با استفاده از خط خریداری شده به آسانی ارسال و دریافت نمایند.

 

برای ورود به بخش وب سرویس sms رایگان لطفا کلیک کنید

 

  • یکی از مهمترین کاربردهای وب سرویس sms تحت وب قابلیت اتصال آن به نرم افزار های خارجی است ، این کاربرد باعث می شود، تا نرم افزار های کاربردی دیگر قادر باشند در شرایط مختلف پیامک ارسال نمایند. در مورد بسیاری از وب سایت ها و نرم افزار ها این امکان بسیار حیاتی می باشد!
  • فرض کنید هم اکنون شما برنامه تحت وبی را جهت ارسال پیامک در اختیار دارید و از طریق آن، اس ام اس های خود را به مخاطبین ارسال می نمایید. اگر بخواهید به صورت خودکار مبلغ بدهی، پیام تبریک و… به مشتریان خود ارسال کنید فقط کافی است از طریق وب سرویس این امکان را در برنامه خود قرار دهید. به گونه ای که از طریق وب سرویس به سرور خدمات پیامک متصل شده و اقدام به ارسال پیامک می نمایید.

 

نکته ی مهم:

دوستان برنامه نویس همواره برای استفاده از وب سرویس ارسال پیامک، نیازمند خریداری سامانه پیامکی بوده اند اما ما در رایگان اس ام اس تمامی امکانات از جمله سامانه پیامکی و وب سرویس را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

  

برخی از امکانات پنل اس ام اس  RayganSMS

 

  1. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی
  2. ارسال پیامک سفید
  3. ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات
  4. ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس کد پستی
  5.  ارسال پیامک بر اساس اصناف و مشاغل
  6. ارسال پیامک دوره ای
  7. ارسال پیامک زمانبندی
  8. قابلیت دریافت پیامک با خرید شماره اختصاصی
  9. برگزاری مسابقات و نظر سنجی
  10. و...

 

برای استفاده از وب سرویس ارسال اس ام اس پر سرعت و راحت در سامانه پیام کوتاه Raygansms ابتدا ثبت نام کنید سپس شارژ پیامکی بخرید و پس از پرداخت هزینه وب سرویس پیامک های خود را بدون هیچ گونه شرطی فعال نمایید، برای فعال سازی وب سرویس یا از طریق تیکت یا از طریق تماس تلفنی اقدام بفرمایید.

 

🔴 برای ثبت نام کافیه عدد ۱ رو به ۵۰۰۰۲۰۲ ارسال کنید 

تا به راحتی هرچه تمام تر ثبت نامتون در سامانه انجام بشه، بعد از ثبت نام یک نام کاربری و رمز براتون ارسال میشه و پشتیبانان ما برای راهنمایی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

 

سامانه پیامکی رایگان اس ام اس : RayganSMS.com

 

مشاوره شما افتخار❤️ماست

ثبت نام رایگان در سامانه پیامک رایگان اس ام اس

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره های ۰۱۱۳۲۲۹۰۱۳۴ و یا ۰۹۱۱۶۶۶۵۶۰۱ تماس حاصل نمایید.