پیام تسلیت وزیر ارتباطات به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

خط رند ۹۱۲: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی منتشر نمود.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
ولا تحسبن الَّذین قتلوا فی سبیل اللَّـه أمواتا بل أَحیاء عند ربهم یرزقون
شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان و اخلاص و شجاعت و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و همرزمان آن شهید والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان و همه ملت ایران تسلیت می گویم.
اگر رئیس جمهور و حاکمیت بدطینت آمریکا تصور کنند با شهادت این سردار شجاع کار به انتها رسیده است، زهی خیال باطل! چونکه شهادت هنر مردان خداست و آنچه تا کنون سبب پایداری و استقامت درخت تنومند و پربار نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همین شهیدان راه حق و حقیقت است.
بی شک شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و علمی و فناوری را بسیار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر می برد.
سردار سلیمانی فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از دسته بندی ها و گرایش های سیاسی بود و امروز با شهادتش خون مردم ایران برای مقابله با تروریست دولتی آمریکا و هم پالکی هایش بیشتر از هر زمان به جوش آمده است.
اطمینان قلبی دارم که آن شهید والامقام در بارگاه ملکوتی حضرت حق و در دایره رحمت واسعه پروردگار جایگاهی رفیع دارد و روزی خوار خوان عشق حضرت حق است اما از اینکه کالبد خاکی او از این پس میان ما نیست سوگواریم و زانوی غم بغل گرفته ایم.
رضوان خداوند بر او باد.
آذری جهرمی همین طور در سوگ شهادت سردار معزز سپاه، حاج قاسم سلیمانی در پیامی در توییتر نوشت: سوگواریم همه باهم، پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک. عکس پیکر در خون سردار را با شادی منتشر نمودند، در حالی که که تاریخ مختارها را نخوانده و نمی دانند. حاج قاسم عزیزم، محبوب قلبم، شهادتت مبارک.

منبع: