بهترین گوشیهایی که امسال می توان خرید

خط رند ۹۱۲: اخیرا لیستی از برترین گوشیهای موبایلی که کاربران با سلایق مختلف می توانند در سال ۲۰۲۰ میلادی آنها را خریداری کنند، انتشار یافته است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با اینکه بازار فروش گوشیهای هوشمند در سال های اخیر با رکود قابل توجهی نسبت به قبل روبه رو شده است، اما بنظر می رسد که خیلی از کاربران هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید قصد دارند گوشیهای مورداستفاده خودرا تغییر داده و با خرید گوشیهای جدیدی که به امکانات جدیدی مجهز است، قابلیت های دستگاه خودرا به روزرسانی کنند و مطابق نیازهای روز بازار به پیش بروند.
طبق گزارش وب سایت pc mag، کارشناسان فعال در حوزه فناوری اخیرا با بررسی گوشیهای موبایل موجود در بازارهای جهانی لیست جدیدی از برندهای مختلف تهیه و منتشر نموده اند که در زیر به آنها اشاره شده است:
گوگل پیکسل ۳a

گوگل پیکسل ۳a نیز یکی دیگر از گوشیهای هوشمند برتر و با کیفیت جهان بشمار می رود که از نظر خیلی از کارشناسان، قابلیت و امکانات بی نظیری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.
گوگل پیکسل ۴

این گوشی که طراحی جدید و شگفت انگیزی دارد، به دوربین پیشرفته ای مجهز شده که بگفته خیلی از کارشناسان بسیاری دیگر از رقبای آن از چنین دوربینی محرومند.
وان پلاس ۷ پرو

از نظر خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری، این گوشی باتوجه به امکاناتی که دارد، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و از لحاظ نرم افزاری نیز عملکرد بسیار مناسب و قابل قبولی دارد.
سامسونگ گلکسی اس۱۰ ای

بدون شک کیفیت صفحه نمایش و وضوح تصویر از بزرگترین مزایای این گوشی هوشمند و جدید سامسونگ شمرده می شود. همین طور از دیگر نکات مثبت آن می توان به پردازنده و مودم های قدرتمند و دوربین های پیشرفته و مجهز به لنز wide اشاره نمود.
آلکاتل گو فلیپ ۳

این گوشی با اینکه هنوز تفاوت زیادی با گوشیهای هوشمند کنونی موجود در بازارهای جهانی دارد، اما خیلی از قابلیت و امکانات گوشیهای هوشمند را داراست و به کاربران اجازه می دهد در عین استفاده از یک گوشی مدل قدیمی تر، از دستیارهای صوتی هوشمند نیز بهره مند شوند و بدون نیاز به تایپ کردن، نوشته های مورد نظر خودرا تنها با حرف زدن نوشته و بر روی گوشی خود ثبت کنند.
موتورولا موتو جی۷ پاور

از مهم ترین نکات مثبت این گوشی می توان به طول عمر باتری و عملکرد مناسب و قابل قبول آن اشاره نمود.
اپل آیفون ۱۱ پرو

یکی از گوشیهای جدیدی که برای اولین بار به سه لنز دوربین پیشرفته مجهز بود، آیفون ۱۱ پرو بشمار می رود که به کاربران و علاقمندان به عکاسی، این امکان را می دهد تا با استفاده از دوربین گوشی تصویرهای بهتر و باکیفیت تری بگیرند. این مدل گوشی همین طور به قابلیت کاربردی دیگر همچون دو سیم کارته بودن نیز تجهیز شده است.
بلک بری کی۲ ال ای

بهره مندی از یک کیبورد فیزیکی همواره یکی از مواردی است که شرکت بلک بری برای جذب طرفداران این نوع خاص از گوشی در نظر می گیرد. همین طور از قابلیت های این گوشی می توان به سرعت عملکرد بالا و نرم افزارهای آن اشاره نمود.
سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس

بهره مندی از قلم اختصاصی و بهبود طول عمر باتری از مهم ترین مزایای این گوشی هوشمند به شمرا می رود.
اپل آیفون ۸

از مهم ترین خاصیت های برجسته و مزایای این گوشی می توان به قابلیت شارژ بی سیم و بهره مندی از یک پردازنده قدرتمند اشاره نمود.

منبع: