نصب و دانلود درایور ماشین های اداری

وقتی شما یک سخت افزار خاصی می خرید، برای اینکه این سخت افزار بتواند در سیستم شما به خوبی کار کند نیاز به نصب درایور آن سخت افزار روی سیستمتان دارید.

معنی درایور را می توان راه انداز نرم افزاری یک سخت افزار شبیه کرد. به عبارتی وقتی شما یک سخت افزار خاصی می خرید . برای اینکه این سخت افزار بتواند در سیستم شما به خوبی کار کند نیاز به نصب درایور آن سخت افزار روی سیستمتان دارید.

البته لازم به ذکر است که بگویم گاهی اوقات سخت افزارهای مختلف بدون درایور مستقیم روی سیستم کار می کنند، از جمله سخت افزارهایی مانند ماوس ، کیبورد ، فلش و…

و گاهی سخت افزارهای هستند که درایور آنها در همان زمان که سیستم عامل را شما نصب می کنید نصب می شوند، این سخت افزارها شامل کارت صدا ، کارت گرافیک و… هستند سخت افزارهایی در این دسته هستند که روی سیستم تعبیه شده و در کیفیت سیستم تاثیر گذار هستند.

اما بحث اصلی ما روی پرینتر است ، پرینتر دستگاهی هست که حتما برای استفاده از آن باید درایور مربوط به آن نصب شود در غیر این صورت به خوبی نمی تواند کار کند یا حتی اصلا کار نکند!

پرینتر برند های مختلفی دارد و معتبرترین برند هارا ما در ذیل به شما معرفی کرده و نحوه دانلود درایور آن را توضیح خواهیم داد.

دانلود درایور کانن

کانن یکی از معتبر ترین  برند پرینترهایی است که در بازار موجود است ، شرکت کانن یک شرکت بسیار قوی در ژاپن است که با دوربین های خود آوازه بسیار زیادی بدست آورده است اما در زمینه پرینتر نیز حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد . پرینترهای لیزری کانن از نظر قیمت و کیفیت در بازار تک بوده و سالهاست که بی رغیب به کار خود ادامه می دهد.

در بازار پرینترهای بسیار زیادی از کانن وجود دارد در هنگام خرید پرینترهای کانن معمولا درایور آن پرینتر نیز در جعبه پرینترقرار دارد اما گاهی نیز اتفاق می افتد که در جعبه پرینتر درایور مربوط به آن مشاهده نشود.

برای دانلود درایور کانن فقط شما کافی است در گوگل کلمه hezarpart رو جستجو کنید و وارد سایت هزار پارت شوید . و در آنجا از منو گزینه دانلود درایور کانن را انتخاب کنید و در کادر جستجو مدل درایور خود را وارد کنید . سپل درایور شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی دانلود درایور شما می توانید درایور پرینتر کانن خود را دانلود نمایید.

فیلم های آموزشی و مقالات آموزشی بسیار زیادی در سایت hezarpart  وجود دارد که می توانید از آنها نیز استفاده کرده و پرینتر خود را نصب کنید . حتی در صورت داشتن سوال می توانید با کارشناسان سایت هزارپارت تماس حاصل نموده و راهنمایی بگیرید.

دانلود درایور اپسون

اپسون یک برند بسیار قوی در زمینه پرینتر است ، پرینتر های جوهر افشان اپسون بی رغیب در بازار فعالیت می کنند  کیفیت چاپ تصاویر در پرینترهای جوهر افشان اپسون اینقدر بالاست که بهترین گزینه برای چاپ عکس است .

نه تنها کیفیت پرینترهای اپسون بالاست بلکه هزینه این پرینترها نسبت به کیفیت آنها بسیار معقول به صرفه است ، جالب است بدانید که پرینترهای اپسون از نظر قیمت ارزان ترین و از نظر کیفیت جز بهترین برند های ممکن در زمینه پرینتر است ، شرکت اپسون با ویدیو پروژکتور بسیار معروف شده است اما در زمینه پرینتر نیز تجربه بسیار زیاد و خوبی دارد ، شرکت اپسون در ژاپن می باشد و بیش از چند دهه است که در زمینه تولید پرینتر فعالیت می نماید .

پرینترهای اپسون نیز در فروش گاهی اوقات سی دی درایور خود را در کارتن محصول قرار نمی دهد و کاربرانی که این پرینترهارا خریداری میکنند باید سی دی درایور خود را از اینترنت یا از آنجایی که خریداری کرده اند تهیه نمایند .

کاربران عزیزی که پرینتر اپسون دارند آنها نیز فقط کافی است وارد سایت هزارپارت شوند و از آنجا درایور پرینتر اپسون خود را دانلود نماییند .

دانلود درایور اچ پی

شرکت هیولت پاکارد (که به آن HP گفته میشود) (/ˈhjuːlɪt ˈpækərd/ HEW-lit PAK-ərd) یک شرکت فناوری اطلاعات چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پالو آلتو، کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت مجموعه ی وسیعی از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری و خدمات مرتبط با مشتری، کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMB ها) و سازمان های بزرگ که شامل بخش های مربوط به مشتریانِ دولتی، بهداشت و آموزش میشود را توسعه داده است.

این شرکت توسط بیل هیولت و دیوید پاکارد در یک گاراژ در پالو آلتو تاسیس و در ابتدا تجهیزات آزمایش های الکترونیک را تولید می کرد. HP از سال ۲۰۰۷ تا نیمه ی ۲۰۱۳ تولید کننده ی پیشروی کامپیوترهای شخصی در دنیا بود که بعد از آن برند لنوو از HP پیشی گرفت. این برند سخت افزارهای مربوط به بخش محاسبات، ذخیره سازی داده و شبکه را تولید و نرم افزارهایی را طراحی و سرویس هایی را در این رابطه ارائه می داد. خطوط اصلی تولید آن شامل سرویس های محاسبات شخصی، سرورهای استاندارد صنعتی و سازمانی، دستگاه های ذخیره سازی مربوطه، محصولات تحت شبکه، نرم افزار و طیف متنوعی از چاپگرها و دیگر محصولات تصویرپردازی میشود. HP محصولات خود را به صورت مستقیم، آنلاین، فروشندگان لوازم الکترونیک، خرده فروشی ها، شرکت های نرم افزاری و عمده فروشان تکنولوژیک به خانواده ها، شرکت های کوچک و متوسط و سازمان ها میفروشد. HP نیز برای محصولاتش خدمات و مشاوره هایی را در سرتاسر دنیا ارائه می دهد.

کاربران عزیز برای دانلود درایور اچ پی نیز فقط کافی است از سایت هزار پارت از کادر جستجو نام  پرینتر مورد نظر خود را وارد نمایید.

سایت هزارپارت در برند های دیگر نیز فعالیت کرده است به طوری شما برای دانلود درایور شارپ و دانلود درایور سامسونگ نیز می توانید از این سایت اتفاده کنید . حتی به جز این ۵ مدلی که در بالا معرفی کردیم مدل های دیگر و حتی پروژه های دیگر نیز در این سایت وجود دارد.

مطالب اموزش بسیار زیادی به صورت ویدیویی و فایل برای اموزش نصب درایور پرینتر در سایت هزار پارت قرار گرفته است فقط کافی است وارد این سایت شده و از امکانات این سایت استفاده کنید .

دوستان عزیز در سایت برای هرکدام از مدل های معرفی شده یک صحفه اختصاصی برای دانلود درایور وجود دارد در کادر بالای سایت یک منو جستجو وجود دارد که کار شمارا بسیار راحت کرده است و فقط کافی است که مدل پرینتر خود را در کادر جستجو گفته شده وارد کنید.

سایت هزارپارت دارای پشتیبانی آنلاین می باشد و این بدین معناست که اگر در نصب درایور پرینتر خود دچار مشکل شدید فقط کافی است که با پشیتبانی سایت هزار پارت تماس بگیرید و در لحظه و ۲۴ ساعته درایورپرینتر خود را دانلود و نصب کنید

امیدوارم با این مقاله کمک بزرگی در زمینه دانلود درایور کرده باشم.