سریال لغو رویدادهای بزرگ جهان ادامه دارد

به گزارش خط رند ۹۱۲ به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا و انصراف غول های تکنولوژی، رویداد توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری GDC 2020 هم لغو و به تابستان سالجاری میلادی موکول شد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، به نظر می آید که تحت تأثیر شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا، روند انصراف و کناره گیری شرکت های تکنولوژی از رویدادهای بزرگ جهانی همچنان ادامه دارد.
تابحال شرکت های بزرگ زیادی همچون سونی، مایکروسافت، فیس بوک، الکترونیک آرتز، کوجیما پروداکشن و اپیک گیمز تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا، حفظ سلامت کارکنان و بازی کنندگان و بهداشت عمومی جامعه از حضور در این رویداد بزرگ انصراف داده بودند.
این رویداد که قرار بود در ماه آینده در سان فرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا برگزار گردد و میزبان خیلی از غول های تکنولوژی و توسعه دهندگان اپلیکیشن های موبایلی و بازی های کامپیوتر های باشد، یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای بین المللی در حوزه فناوری و صنعت گیمینگ به حساب می آید.
پیش تر هم کنگره جهانی موبایل که هر ساله در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود، به دلیل افزایش نگرانی های مربوط به شیوع این ویروس و اخطار سازمان بهداشت جهانی لغو شد.
همینطور رویداد سالانه فیس بوک برای توسعه دهندگان که به f۸ مشهور است، بنابراین در آمریکا لغو اعلام گردید.