نوید سامسونگ به صنعت موبایل

خط رند ۹۱۲: سامسونگ اخیرا اعلام نموده که می خواهد تولید نمایشگرهای تاشو خودرا تا آخر سال ۲۰۲۰ میلادی چهار برابر ظرفیت کنونی آن کند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، حدود دو سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر خبر دادهاند تا جایی که سال قبل شاهد رونمایی محصولاتی همچون گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ از طرف سامسونگ و همین طور میت ایکس از طرف هواوی بودیم.
حالا تازهترین اخبار منتشره در سایت gsmarena حاکی از آنست که شرکت کره ای سامسونگ برخلاف تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده ویروس گرونا در کره جنوبی اعلام نموده که می خواهد تولید نمایشگرهای تاشو مورد نیاز گلکسی زد فیلیپ خودرا تا آخر سال جاری میلادی نسبت به میزان کنونی چهار برابر کرده و ظرفیت آنرا به یک میلیون واحد در ماه برساند.
از آنجائیکه بازار گوشیهای هوشمند در سال های اخیر به شدت اشباع شده، شرکتهای تولید کننده موبایل بمنظور جلب مشتریان و سهم بیشتر در بازارهای جهانی به سمت و سوی معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر و خم شونده روی آوردهاند تا بدین ترتیب بتوانند بازار راکد و بی تلاطم موبایل را رونق بخشیده و تحولات عظیمی را برای کاربران این صنعت به ارمغان بیاورند.

منبع: