به علت ویروس کرونا خط تولید گوشیهای سامسونگ به ویتنام منتقل شد

به گزارش خط رند ۹۱۲ شرکت سامسونگ الکترونیکس می خواهد تحت تأثیر انتشار ویروس کرونا در کره جنوبی بخشی از خط تولید گوشیهای هوشمند خویش را به ویتنام منتقل کند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، سامسونگ که در ایام اخیر تحت تأثیر گسترده ویروس کرونا در کره جنوبی مجبور شده کارخانه های خویش را در شهرهای گومی و دئگو در این کشور تعطیل کند، حالا اعلام نموده که می خواهد بخشی از خط تولید گوشیهای هوشمند خویش را به ویتنام منتقل کند تا بدین ترتیب به ثبات بیشتری در تولید و عرضه به بازارهای جهانی موبایل برسد.
طبق گزارشی که در فایننشال تایمز آمده است، مقرر است بخشی از خط تولید این شرکت با ظرفیت ساخت حدود ۲۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند جدید و پرچم دار در ماه به کارخانه ای در ویتنام منتقل شود.
این شرکت کره ای در این خصوص تصریح کرد است به منظور کاهش تأثیر و تبعات منفی ناشی از شیوع گسترده و ویروس کرونا در فعالیت و تولید گوشیهای هوشمند سامسونگ، می خواهیم بخش کوچکی از خط تولید خود در کارخانه شهر گومی کره جنوبی خویش را به ویتنام انتقال دهیم تا بتوانیم بدین ترتیب به نیازهای مشتریان و کاربران خود بهتر پاسخ داده و سهم خویش را در بازارهای جهانی از دست ندهیم.