آماده باش مخابرات برای تقویت و پایداری ارتباطات نوروز

به گزارش خط رند ۹۱۲ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر آماده باش حداکثری مراکز مخابراتی منتخب و شیفت های نوروزی بمنظور ارائه خدمات ارتباطی اظهار داشت: در امتداد حفظ پایداری شبکه با برنامه ریزی های صورت گرفته، پایداری ارتباطات در تمام مناطق مخابراتی در دو حوزه ثابت و سیار در روزهای تعطیلات سال جدید به صورت کامل تضمین شده است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، سید مجید صدری اظهار نمود: بمنظور تحقق مشتری مداری حداکثری و همین طور ارائه خدمات شبانه روزی به تمام مشتریان، شیفت های آماده باش در تمام مراکز منتخب سراسر کشور در نظر گرفته شده که با استفاده از تمهیدات صورت گرفته در مورد افزایش پهنای باند و تضمین پایداری ارتباطات، تمام نیازهای ارتباطی هم وطنان در مناطق مخابراتی سراسر کشور به صورت کامل پوشش داده می شود.

وی بابیان اینکه کارهای مختلف شرکت مخابرات ایران هر سال در روزهای تعطیلات نوروزی بمنظور خدمت رسانی به صورت مستمر برقرار است، اظهار داشت: در حوزه سیار نیز تمهیدات مختلفی برای پایداری شبکه و همین طور خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایراندر ادامه اضافه کرد: مجموعه مخابرات ایران در حوزه ثابت و سیار با آماده باش مراکز فنی و ایجاد مراکز شیفتی، پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تامین یونیت های یدکی برای سیستم های انتقال، افزایش IP برای نقاطی که با مشکل کمبود IP مواجه می باشد، افزایش پهنای باند اینترنت و ظرفیت کانال های ورودی و خروجی را در دستور کار است.

صدری اضافه کرد: ایجاد مراکز شیفتی ۲۴ ساعتی پشتیبانی فنی و پاسخگویی، تامین دیزل های اضطراری سیار برای مواقع قطعی برق نیز از دیگر اقدامات شرکت مخابرات ایران برای خدمات دهی به مشترکین در روزهای نوروز در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time بمنظور تحقق ارتباطات بدون قطعی در تمام مناطق مخابراتی کشور در روزهای نوروز ممنوع می باشد، اشاره کرد: نظارت و بازرسی دوره ای و مستمر در روزهای نوروز بمنظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه های در رابطه با مشتریان افزایش یافته و تمام هم وطنان می توانند بمنظور رفع ایرادات و خرابی های موردی به صورت شبانه روزی با مراکز تماس و سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همین طور افزود: انجام گزارش گیری از شرایط ارتباطی استانها به صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات بمنظور بهینه سازی ارائه سرویس ها از اولویت های مجموعه مخابرات در نوروز ۱۳۹۹ است.

منبع: