قیمت پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی

خط رند ۹۱۲: بازشوهای لنگه‌های این نوع پنجره به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند.

قیمت پنجره کشویی کرج دوجداره کشویی آلومینیومی و درب و پنجره کرج رنگی مدل جدید کرج:بازشوهای لنگه‌های این نوع پنجره به صورت کشویی می‌باشد یعنی لنگه‌ها به صورت موازی و روی ریل مربوط به خود جا به جا می‌شوند. در جاهائیکه با محدودیت فضایی جهت باز شدن پنجره به سمت داخل مواجه هستیم،برای استفاده از این نوع پنجره با کارشناسان شرکت پنجره ماندگار در کرج و ساخت درب و پنجره کرج تماس بگیرید.

قیمت پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی رنگی مدل جدید کرج:

قیمت پنجره کشویی آلومینیومی به آیتم های ذیل وابسته می باشد:

  • ۱قیمت پروفیل upvc کشویی آلومینیومی
  • ۲قیمت یراق آلات کشویی آلومینیومی
  • ۳قیمت شیشه دوجداره
  • ۴قیمت نصب پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی

با توجه به اینکه پنجره دوجداره کرج کشویی آلومینیومی کلا تا میزان ۸۰ درصد عایق می باشد و نسبت به پنجره دوجداره لولایی از فیتینگ کمتری برخوردار است به همین دلیل در تولید آن و انتخاب نوع پروفیل و نوع یراق الات باید گفت بسیار انجام پذیرد.

با توجه به تجربه ما در صنعت درب و پنجره upvc، بهترین پیشنهاد جهت ساخت پنجره upcv کرج دوجداره کشویی آلومینیومی استفاده از پروفیل upvc ویستابست و یراق آلات roto آلمان می باشد.

به دو دلیل:

  • پروفیل پنجره کشویی آلومینیومی باید از استحام کافی برخوردار باشد مخصوصا جهت ارتفاع های بلند، با توجه به اینکه پروفیل کشویی آلومینیومی ویستابست بالاترین میزان وزن مخصوص را در بین پروفیل های داخلی و ترک دارد و با توجه به ضخامت استاندارد دیواره های پروفیل که گواهینامه استاندارد RAL را دارا می باشد.لذا بهترین نوع پروفیل جهت ساخت پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی می باشد.
  • با توجه به ریلی بودن پنجره کشویی آلومینیومی و افتادن وزن لنگه و شیشه بر روی غلطک های یراق ، لذا حتما باید از غلطک های سرامیک ROTO با تحمل وزن بالا استفاده شود.

این نوع غلطک های سرامیکی فقط مخصوص یراق آلات ROTO آلمان می باشد، همچنین دستگیره و اسپانیولت پنجره کشویی آلومینیومی ROTO بسیار منحصر به فرد می باشد. یراق آلات ROTO عملکردی بسیار روان را در پنجره دوجداره کشویی از خود نشان می دهد

قیمت پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی:

با توجه به ابعاد و عرض بازشو از قرار هر متر مربع متفاوت می باشد. دقت شود که در طراحی پنجره دوجداره کشویی آلومینیومی عرض لنگه بازشو نسبت به ارتفاع آن کم نباشد، در این صورت لنگه امکان کندی در حرکت و کله کردن را دارد.

بهترین حالت برای پنجره کشویی آلومینیومی عرض هر بازشو بین ۱ تا ۱/۵ متر و ارتفاع آن ۲ متر باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت توری درب و پنجره کرج، نمایندگی وین تک در کرج، قیمت پنجره دوجداره وین تک کرج و پنجره دوجداره هافمن کرج به سایت karajupvc مراجعه نمایید.