چگونه دو واتساپ روی یک گوشی داشته باشیم؟

خط رند ۹۱۲: خیلی از کاربران گوشیهای هوشمند بیش از از یک سیمکارت دارند که همین مسئله سبب می شود تمایل داشته باشند با هر دو شماره و سیمکارت خود واتساپ یا سایر اپلیکیشن های پیام رسان را داشته باشند که ممکنست مخاطبان آنها متفاوت باشند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، در گزارشی که در وب سایت gadgetsnow آمده است، کارشناسان فعال در حوزه فناوری به این دسته از کاربران آموزش می دهند تا روی گوشیهای هوشمند خود دو پیام رسان با بهره بردن از شماره سیمکارت های مختلف خود راه اندازی و استفاده کنند.
بسیاری از برندهای تولیدکننده موبایل همچون سامسونگ، شیائومی، اوپو، ویوو، ایسوس، هواوی و آنر این امکانات در بخش تنظیمات گوشیهای هوشمند خود در اختیار کاربران قرار می دهند و آنها تنها کافی است در صورت تمایل آنرا فعال سازی کنند.
به عنوان مثال، کاربران گوشیهای سامسونگ کافیست به بخش تنظیمات گوشی مراجعه نموده و با انتخاب گزینه امکانات پیشرفته (advanced features)، بر روی پیام رسان دوگانه (dual messenger) ضربه بزنند و اپلیکیشن پیام رسان مورد نظر خود همچون واتساپ را فعال سازی کنند.

بعد از روشن و فعال سازی این توانایی تنها بعد از چند لحظه و تکمیل پروسه مربوطه، کاربران یک آیکون جداگانه بر روی صفحه مربوط به اپلیکیشن های گوشی خود مشاهده می کنند که با علامت نارنجی رنگ در زیر آیکون، آنرا با واتساپ قبلی و مورد استفاده متمایز می شود.

کاربران بدین ترتیب قادر خواهند بود از این پس با مخاطبین مختلف و با شماره سیمکارت های مختلف خود به ارسال پیام و ارتباط با آنها بپردازند.
البته نام این توانایی در بخش تنظیمات گوشیهای نشان های مختلف اندکی متفاوت می باشد بعنوان مثال در گوشیهای شیائومی در بخش تنظیمات باید به دنبال گزینه ای اپلیکیشن های دوگانه (Dual Apps)، در گوشیهای هواوی و آنر گزینه اپلیکیشن های دوقلو (apps twin)، گوشیهای اوپو و ویوو گزینه app clone و در گوشیهای ایسوس گزینه twin apps باشیم.

منبع: