بهترین برند کولر گازی

قابلیت Virus Doctorکولر گازی جدید سامسونگ به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده ها، مواد حساسیت زا، باکتری ها و ویروس ها را از بین می برد.

شرکت سامسونگ در راستای اهداف خود مبتنی بر تولید کولر های گازی هوشمند این بار مدل AR13HCFS را با طراحی سه وجهی را  وارد بازار نموده. طراحی سه گوش بینظیر کولو گازی سامسونگ بهبود عملکرد و کارایی، گردش سریعتر جریان هوا با پوشش دهی گسترده تر خانه شما را به دنبال داشته است. دارا بودن فن و پره‌‌‏های قوی و بزرگ باعث می‌‏شود تا هوای مطبوع تا ۱۴ متر در محیط انتشار یافته و مکش هوا تا ۳۹ درصد افزایش یابد. قابلیت Virus Doctorکولر گازی جدید سامسونگ به همراه فیلتر Easy آن گرد و خاک، آلاینده ها، مواد حساسیت زا، باکتری ها و ویروس ها را از بین می برد ابتدا از یک فیلتر و در وهله بعد از Virus Doctor استفاده می کند. کولر گازی جدید سامسونگ با داشتن حسگرهای ویژه‏‌ای، به طورخودکار هوای دلخواه محیط را ثابت نگه داشته و با قابلیت تعیین تعداد افراد در محیط، تاثیر بسزایی در مصرف انرژی دارد. در طراحی و ساخت این کولر، توجه ویژه‏‌ای به تأمین سلامت خانواده‌‏ها شده است. یکی از مشکلات رایج کولرهای گازی، تعویض فیلترهای آنهاست. در کولرگازی جدید سامسونگ، امکان تعویض فیلتر به راحتی و تنها در یک مرحله امکان‏پذیر است. در کولر گازی جدید سامسونگ، از فناوری Cristal Gloss مشابه آنچه در ماشین‌‏های لوکس دنیا استفاده می‏‌شود، بهره گرفته شده است. این فناوری ظاهری زیبا و براق به کولر داده می‏‌دهد و تجربه توأمان زیبایی و ماندگاری را برای کاربر فراهم می‌‏کند. کولر گازی سامسونگ دارای قابلیت سیستم خواب راحت است که نه تنها خواب خوب و راحتی را در فضای خنک خواهید داشت بلکه در مصرف انرژی تا ۳۵% صرفه جویی می کند. کولر گازی سامسونگ ابتدا هوا را با استفاده از حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» خنک می کند. سپس حالت کار دستگاه به طور خودکار به حالت «راحت» تغییر می یابد تا دمای هوای دلخواه شما را حفظ نماید. بنابراین احساس سرما نخواهید داشت و نیازی نیست دمای دستگاه را تغییر دهید. کولر گازی جدید سامسونگ را می توان در اغلب محیط های نامساعد استفاده کرد. فناوری محافظت سه گانه مضاعف(Triple Protector Plus) کمپرسور و کنترل کننده کولر گازی سامسونگ را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می کند، بدون اینکه یک تثبیت کننده ولتاژ در اختیار داشته باشد. با کمک حالت «تک کاربره»، نیازی نیست به دفعات کولر گازی سامسونگ را خاموش و روشن کنید تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنید یا در رابطه با استفاده از آن وقتی گرمای هوا آزار دهنده نیست، نگرانی داشته باشید. در این حالت، کمپرسور و فن تنها به مدت زمان لازم کار می کنند تا دمای هوای مطلوب را حفظ کنند و وقتی ضرورت نداشته باشد، خاموش می شوند. بنابراین مصرف برق به کمترین میزان ممکن می رسد  – مبلغ قبض برق پایین خواهد بود ولی شما خانه تان را خنک نگه داشته اید.همچنین کولر گازی جدید سامسونگ دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از خوردگی کندانسور و زنگ زدگی بدنه می باشد. و بواسطه دارا بودن یک کندانسور بزرگتر و جریان مبرد بهینه سازی شده تر این کولر می تواند در مقابل درجه حرارت های بالا (تا ۵۸ درجه سانتیگراد) به خوبی دوام بیاورد. کولر گازی سه وجهی سامسونگ دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور با نصب رایگان می باشد. قیمت کولر گازی سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر از حیث کیفیت در جایگاه بالایی قرار دارد.

کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی سری Titan جدیدترین کولر گازی ال جی است که توسط شرکت گلدیران وارد شده است.کولرگازی «ال جی» مدل «New Titan NB126TQ» از دستگاه‌های تهویه هوای باکیفیت عرضه‌شده در بازار است که می‌تواند در دو حالت سرمایش و گرمایش استفاده شود. این دستگاه مانند تمامی کولرگازی‌های اسپلیت دارای دو قسمت داخلی و خارجی است. قسمت خارجی، وظیفه‌ی خنک‌کردن گاز را برعهده دارد که بیرون اتاق یا سالن و در فضای باز نصب می‌شود. بدنه‌ی فلزی دارد و باید روی پایه‌های مخصوص نصب شود. این یونیت با اتصالات و لوله‌ها به پنل داخلی مرتبط می‌شود. پنل داخلی طراحی زیبایی داشته، داخل اتاق یا سالن نصب می‌شود و وظیفه‌ی وزش باد خنک را ایفا می‌کند. نشانگرهای روی بدنه، نحوه‌ی فعالیت دستگاه را نشان می‌دهند. وجود فیلتر در پنل داخلی باعث بهبود کیفیت هوا می‌شود. کولرگازی ال جی مدل New Titan NB126TQ قدرت پرتاب باد را در متراژ طولانی دارد و فضا را به‌خوبی پوشش می‌دهد. وجود ریموت کنترل برای تنظیم راحت‌تر و بهتر دستگاه بسیار مهم است. چرخش هوا توسط کولرگازی جدید ال جی در چهار جهت انجام می‌شود که با ریموت کنترل قابل‌تنظیم است. صدای تولیدشده‌ی پنل داخلی در سرعت‌های مختلف متفاوت است و هیچ‌کدام آزاردهنده نیست. صدای یونیت خارجی بیشتر است؛ ولی مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. ال جی تولیدکننده‌ی لوازم‌خانگی برقی است که در زمینه‌ی طراحی و عرضه‌ی دستگاه‌های تهویه‌ی هوا بسیار موفق عمل کرده است. قیمت کولر گازی ال جی نیز در مقایسه با برندهای دیگر همانند سامسونگ بسیار ایده‌آل است.

کولر گازی گری

کولر گازی گری در انواع و ظرفیت های مختلفی برای مناطق مختلف و محیطها با متراژهای متنوع طراحی و تولید می شوند. قیمت کولر گازی گری با توجه به نوع، ظرفیت و طراحی ظاهری در مدل های مختلف متفاوت است. راندمان بالا کولرهای گازی گری موجب شده است تا بتوان از این محصول در شرایط سخت آب و هوایی مختلف استفاده کرد. کم مصرف بودن، طراحی ظاهری زیبا به همراه بهترین کیفیت این محصولات را به محصولاتی مشتری پسند تبدیل کرده است. از دیگر ویژگی های بارز این محصولات می توان به قدرت پرتاب باد فوق العاده، حفظ دما در شرایط آب و هوایی مختلف، صدای بسیار پایین، تنوع مدل، قطعات و کمپرسور ساخت چین، مدل های کولر گازی اینورتر کم مصرف با گرید انرژی A مانند کولر گازی گری ۳۰۰۰۰ و کولر گازی گری ۲۴۰۰۰۰ و … و استحکام بدنه اشاره کرد. کولرهای گازی گری از قدیمی ترین و معتبرترین محصولات در بازار جهانی به شمار می آیند.

کولر گازی اسپلیت

میتوان گفت در حال حاضر با توجه به گرم شدن هوای زمین و نیاز به سیستم خنک کننده ی قوی یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات ساختمان کولر گازی اسپلیت می باشد. اساس کار این تجهیزات به این صورت است که با تبدیل مایع مبرد دورن کمپرسور به گاز هوای خنک ایجاد شده را به داخل فضای اتاق منتقل می کند. این سری از سیستم های تهویه مطبوع در مدل های متفاوت و با موقعیت نصب های متنوعی توسط شرکت های داخلی وخارجی تولید و روانه بازار رقابت می شوند. وبسایت تخصصی دماپویا مفتخر است تمامی برندهای مطرح و معتبر بازار را به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه در تمامی مدل های ارائه شده به صورت خرید آنلاین و غیرحضوری همچنین ارسال به سراسر کشور عرضه نماید. این تجهیزات در مدل های متفاوتی از قبیل کولر گازی دیواری، پرتابل، کاستی و پنجره ای در ظرفیت هوادهی مختلف تولید و در بازار موجود می باشند که هنگام انتخاب و خرید الزامیست که برخی نکات تاثیرگذار را مورد توجه قرار داده که سیستمی متناسب با نیاز خریداری کرده باشیمبرای مشاهده مشخصات کولر گازی اسپلیت و دیگر لوازم خانگی به همراه قیمت به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.