شیب صعودی مشترکان شبکه ۵G در کره جنوبی!

خط رند ۹۱۲: تعداد مشترکان شبکه ۵G در کره جنوبی از مرز شش میلیون نفر نیز عبور کرد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با آنکه قبل از توسعه زیرساخت های نسل پنجم شبکه اینترنت همراه موسوم به ۵G نیز کره جنوبی میزبان سریع ترین اینترنت جهان بود، حالا بنظر می رسد که می خواهد با برقراری و راه اندازی زودهنگام نسل جدید و پرسرعت اینترنت همراه در این کشور واقع در شرق آسیا، گوی رقابت را از سایر کشورهای پیشرفته جهان برباید و نام خودرا در پیشگامان توسعه و راه اندازی شبکه۵G به ثبت برساند.
طبق تازه ترین آمارهای انتشار یافته از طرف ارتباطات و فناوری کره جنوبی، در آوریل ۲۰۲۰ تعداد کل مشترکان و کاربران شبکه ۵G در این کشور از مرز شش میلیون نفر نیز عبور کرده و به ۶.۳۴ میلیون کاربر افزایش یافته است.
همچون اپراتورهای مخابراتی فعال در کره جنوبی می توان به شرکتهای SK telecom و KT Corp و LG Uplus اشاره نمود که در سال های اخیر تلاش زیادی برای برقراری و راه اندازی این نسل جدید از شبکه اینترنت همراه در این کشور کرده اند.
بر طبق این آمار و گزارش های انتشار یافته که در وب سایت outlookindia آمده است، تعداد مشترکان شبکه ۵G شرکت SK telecom در آوریل ۴۵ درصد، شرکت کی تی ۳۰.۳ درصد و شرکت ال جی یوپلاس نیز ۲۴.۷ درصد رشد و افزایش داشته است.

منبع: