قیمت احتمالی پلی استیشن Ps5 چقدر است؟

خط رند ۹۱۲: خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری اخیرا درباب قیمت احتمالی نسل جدید کنسول های بازی پلی استیشن موسوم به Ps5 اظهار نظر کرده اند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، شرکت سونی بعنوان توسعه دهنده کنسول های بازی پلی استیشن اخیراً تازه ترین نسل از این محصول موسوم به ps۵ را معرفی و رونمایی کرده است.
طبق گزارش وب سایت whathifi، با آنکه هنوز مشخصات دقیق جزئیات و قیمت نسل جدید کنسول های بازی پلی استیشن به صورت رسمی از طرف این شرکت اعلام نشده است، اما خیلی از کارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام نموده اند که باتوجه به قابلیت و امکانات احتمالی Ps۵ و همین طور مروری بر تاریخچه قیمت های ارائه شده برای نسل های پیشین پلی استیشن، بنظر می رسد که قیمت حدودی Ps۵ در نسخه دیجیتال ۴۰۰ دلار و قیمت نسخه مجهز به دیسک درایو نیز چیزی حدود ۴۹۹ دلار خواهد بود.
بگفته این کارشناسان، بسیار بعید بنظر می رسد که سونی قیمتی بالاتر از ۵۰۰ دلار را برای این محصول جدید در نظر بگیرد، چونکه ممکنست سهم بزرگی از بازارهای جهانی را از دست بدهد و خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به این محصول باتوجه به بحران های مالی به وجود آمده ناشی از شیوع گسترده و پاندمی کرونا، استطاعت مالی لازم را نداشته و نتوانند به خریداری و استفاده از آن بپردازند.
البته این در حالیست که جیم رایان، مدیر ارشد اجرایی بخش پلی استیشن شرکت سونی قبل تر در مصاحبه و گفت وگویی با گزارشگر بی بی سی خاطرنشان کرده بود که Ps۵ محصولی بسیار باارزش و متفاوت خواهد بود که به قیمت بالای آن می ارزد.
همین طور طبیعی است که باتوجه به مناطق مختلف جهان و ارزهای مختلف، قیمت این محصول جدید نیز اندکی تفاوت خواهد داشت.

منبع: