قابلیت جدیدی به واتس اپ اضافه می شود

خط رند ۹۱۲: اخیرا واتس اپ اعلام نموده است که احتمالاً یک قابلیت جدید به پلت فرم این پیامر سان افزوده خواهد شد تا کاربران بتوانند جلوی درخواست های عضویت در گروه های واتس اپی را بگیرند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، واتس اپ که یکی از محبوب ترین و بزرگترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان شمرده می شود، اخیرا اعلام نموده است که قابلیت و خاصیت جدیدی به پلت فرم این پیام رسان اضافه می شود که به کاربران این امکان را می دهد از درخواست های عضویت در گروه های واتس اپ که سبب آزردگی و مزاحمت آنها می شد، رها شوند و جلوی آنرا بگیرند.
طبق گزارش های انتشار یافته در وب سایت استاندارد مدیا، بنظر می رسد که این توانایی و خاصیت در ماه های آتی در جدیدترین نسخه به روزرسانی واتس اپ به آن اضافه خواهد شد و بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود جلوی ارسال و دریافت های درخواست عضویت در گروه های واتس اپی را بگیرند. بدین ترتیب آنها می توانند دیگر در گروه هایی که علاقه ای به عضویت در آنرا ندارند، عضو نشده و به هنگام ورود به صفحه کاربری و اکانت خود، با گروه های متعددی که خیلی از آنها را نمی شناسند، مواجه نشوند.
این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می کند و از پروتکل های پیشرفته ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار می باشد. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده می باشد، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از طرف نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.
شرکت فیسبوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب نمود و از آن زمان تابحال باز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است. طبق تازه ترین آمار انتشار یافته در ژانویه ۲۰۱۸، پیام رسان واتس اپ الان میزبان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.
انتظار می رود که این توانایی در ابتدا به نسخه اندرویدی این پیام رسان افزوده شود که احتمالاً در ماه های آتی این اتفاق خواهد افتاد.