در سال آینده؛ نقشه راه ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل تدوین می شود

به گزارش خط رند ۹۱۲ دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: اوائل سال ۹۹، نقشه راه اولیه این ستاد تدوین می شود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی اظهار داشت: متولیان صنعت حمل و نقل کشور چند سالی است که اقدامات موثری برای هوشمندسازی این صنعت درکشور انجام داده اند. هوشمندسازی که با ابزارهای گوناگون ارتباطی محقق و منافع آن عائد مردم می شود.
دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری افزود: برگزاری رویدادهای ترویجی و امضای تفاهم نامه های همکاری همچون اقداماتی است که نهادهای موثر در این عرصه برای هم افزایی ظرفیت های موجود در کشور برای هوشمندسازی حمل و نقل انجام داده اند. اقداماتی که می تواند گره گشای مشکلات این صنعت و رونق دهی اقتصادی در کشور باشد.
وی اضافه کرد: این ستاد تلاش دارد علاوه بر تدوین نقشه جامع، چندین پروژه اجرایی را با بخش های فعال کشور انجام دهد. یکی از این اقدامات برگزاری نشست خودروی هوشمند در حمل و نقل شهری است.
منوچهر منطقی با بیان اینکه، از شکل گیری کارگروهی با حضور همه بازیگران این بخش در کشور برای تدوین نقشه راه اولیه ستاد اطلاع داد و اظهار داشت: با اقدامات این کارگروه نقشه راه اولیه این ستاد تا ۵ ماه آینده تدوین می شود
منطقی تصریح کرد: نقشه راه ستاد با تلفیق همه نقشه های راه موجود در کشور، تدوین می شود.