امکان مدیریت پیامک های تبلیغاتی

به گزارش خط رند ۹۱۲، دبیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری اظهار داشت: ارسال کنندگان پیامک های اطلاع رسانی از سرشماره های خدماتی ملزم شده اند عبارت ˮلغو ۱۱ˮ را در آخر پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره ای که از آن پیامک دریافت کرده اند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی- مدیرکل صیانت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری- در این زمینه اظهار داشت: علاوه بر این، مشترکان می توانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک های اطلاع رسانی خدماتی (پیامک هایی که بعد از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال می شود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال نمایند.

وی با اشاره به این که قبل از این بمنظور رعایت حقوق مصرف کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره های پیامکی تبلیغاتی بصورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* به راه افتاده است، اضافه کرد: حالا با این امکان، مشترکان می توانند نسبت به فعال سازی یا غیرفعال سازی دریافت پیامک های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام نمایند.

منبع: