حمایت صندوق نوآوری از دانش بنیان ها در نمایشگاه آبادیران

به گزارش خط رند ۹۱۲، شرکتهای دانش بنیان با حمایت ‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه روزه فناوری و محصولات محرومیت زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این نمایشگاه از بیست و سوم تا بیست و چهارم خرداد ماه سالجاری برگزار می گردد.
علاقه مندان جهت حضور در این نمایشگاه می توانند با رفتن به سامانه غزال به آدرس ghazal.inif.ir ثبت نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۸۱۰۰ تماس بگیرند.
این نمایشگاه در حوزه های مسکن و زیرساخت های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همینطور فناوری های آموزشی به مدت سه روز برگزار می گردد و شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی های خود در این عرصه ها می پردازند.
گفتنی است نمایشگاه آباد ایران نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا شمرده می شود.
یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت کمک به توسعه بازار صادراتی شرکتهای دانش بنیان، پشتیبانی از حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه های دائمی خارجی و هم حضور در نمایشگاه های معتبر بین المللی به دو صورت حضور مستقل و برگزاری پاویون است.

منبع: