همکاری مشترک برای استقرار تیم ها در شتاب دهنده با امضای تفاهمنامه

به گزارش خط رند ۹۱۲، با امضای تفاهمنامه همکاری مشترکی برای برگزاری جشنواره اندیشمندان جوان و سایر رویدادهای آموزشی مشترک، طرح کسب و کار و مشاوره تجاری سازی ایده صورت می گیرد.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو تفاهمنامه ای میان بنیاد علم و فناوری جمیلی و کانون مدیریت دارایی های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد گردید.
این تفاهمنامه در جهت تحقق اهداف علمی فرهنگی و به منظور اعتلای فعالیتهای پژوهشی، بر مبنای قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.
برگزاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و سایر رویدادهای آموزشی مشترک، طرح کسب و کار، مشاوره تجاری سازی ایده، استقرار تیم های استارتاپی در شتابدهنده و فضای کار اشتراکی، استفاده از لابراتوار های تخصصی رویدادها دوره های آموزشی و دورهمی ها و تجاری سازی ایده ها، محصولات و خدمات فناورانه از اهداف این تفاهمنامه است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، بنیاد علم و فناوری جمیلی در ۱۳ آبان سال ۱۳۸۶ در جهت گسترش احسان و نیکوکاری و مساعدت از دانش آموزان مستعد و اشاعه تفکر بخشش تاسیس شد.
شناسایی و پذیرش دانش آموزان و دانشجویان حائز شرایط و مستعد تحصیل، اعطای بورسیه تحصیلی و حمایت همه جانبه از آنان از مأموریت های این بنیاد است.

منبع: