چرا نام گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی x نیست؟

خط رند ۹۱۲: نام گوشی تاشو و انعطاف پذیر سامسونگ، گلکسی ایکس نخواهد بود.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، تابحال شایعات بسیاری در خصوص گوشی تاشوی سامسونگ در فضای مجازی انتشار یافته است که همگی نشان می داد نام این محصول جدید گلکسی ایکس (Galaxy X) خواهد بود. اما حالا تازه ترین گزارش ها این مساله را رد می کند.

با اینکه تابحال انتظار می رفت که سامسونگ هم به پیروی از اپل از محصول جدید و غافل گیرکننده خود تحت عنوان ایکس رونمایی و پرده برداری کند، حالا بر مبنای گفته های یکی از کارمندان فعال در این شرکت کره ای، این مورد برای نام گذاری گوشی هوشمند و تاشوی سامسونگ گلکسی ایکس رد شده است. در صورتیکه پیام این کارمند در صفحه کاربری توییترش درست باشد، امکان دارد سامسونگ نام و نشان دیگری را برای این محصول خود در نظر گرفته باشد.

هنوز معلوم و مشخص نشده است که سامسونگ چه نامی را برای این محصول جدید و تاشوی خود درنظر گرفته است اما این پیام توییتری نشان داده است که سامسونگ در حال ساخت و طراحی یک گوشی هوشمند مخصوص بازی (Gaming) است و احتمال دارد نام گلکسی ایکس را برای آن انتخاب نماید.

از آنجایی که بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بر اساس تازه ترین گزارش ها، طراحی گوشی تاشوی سامسونگ در ماه ژوئن سال جاری ۲۰۱۸ میلادی تمام می شود و احیانا در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی هم رونمایی و معرفی خواهد شد. مقرر است این گوشی به یک صفحه نمایش ۳.۵ اینچی مجهز شود که می تواند به صورت عمودی خم شود.

به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد تولید اولیه این محصول را به دلیل نامشخص بودن میزان تقاضا و استقبال از آن، تنها چیزی حدود ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دستگاه محدود کند. قیمت آن هم پیش بینی می گردد حدود ۲۰۰۰ دلار خواهد بود. حالا برای اطمینان از نام و نشان تجاری گوشی هوشمند و تاشوی سامسونگ باید تا زمان رونمایی و عرضه رسمی آن منتظر بمانیم.