گوشیهای میان رده سامسونگ به روز می شوند؟

خط رند ۹۱۲: گوشیهای میان رده سامسونگ در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به نسخه جدید سیستم عامل اندروید ۸ ( اندروید اوریو ) مجهز و به روزرسانی خواهند شد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، با اینکه گوگل جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید ۹ موسوم و ملقب به اندروید پای را روز گذشته برای گوشیهای خود یعنی سری گوشیهای هوشمند پیکسل عرضه و منتشر کرد، حالا خبر جدیدی در فضای مجازی انتشار یافته است که نشان داده است گوشیهای میان رده سامسونگ در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به روزرسانی خواهند شد و نسخه اندروید اوریو ( نسخه ۸ از سیستم عامل اندروید ) را دریافت خواهند کرد.

البته به نظر می آید که شرکت های تولیدکننده موبایل نظیر سامسونگ اندکی در انتشار به روزرسانی نسخه جدید سیستم عامل اندروید برای سری های مختلف گوشی خود تاخیر داشته اند چراکه سال قبل بود که گوگل آن را جهت استفاده توسعه دهندگان و شرکت های سازنده موبایل در جهان عرضه و عرضه کرده بود. این شرکت ها طبق معمول، در ابتدا برای گوشیهای پرچمدار و بالارده خود نسخه های جدید اندروید را قرار داده و منتشر می کنند و سپس به فکر سایر گوشیهای میان رده و پایین رده خود می افتند.

برندهای تکنولوژی و شرکت های تولیدکننده موبایل در سراسر جهان که از سیستم عامل اندروید برای پلتفرم گوشیهای خود استفاده می نمایند، موظفند هر ساله با معرفی نسخه های جدید اندروید توسط گوگل بعنوان شرکت توسعه دهنده این سیستم عامل، نسخه های دریافتی را با عنایت به نیاز و قابلیت های گوشیهای هوشمند تولیدشده خود، بازطراحی کرده و سپس آن را به صورت همگانی در دسترس عموم کاربران گوشیهای موردنظر قرار داده و منتشر کنند.

این در حالیست که باید نسخه اندروید ۹ برای گوشیهای جدید عرضه گردد، شرکت های تکنولوژی هم اکنون به تدریج درحال پیشروی به سمت و سوی اندروید ۸ هستند. در زیر، نام بعضی از دستگاه های سامسونگ برای دریافت نسخه اندروید ۸ و تاریخ عرضه آن ها ذکر شده است:

گلکسی جی ۷ نئو ( دسامبر ۲۰۱۸ )

گلکسی تب آ، گلکسی آ۹ پرو، گلکسی سی ۷ پرو، گلکسی سی ۹ پرو، گلکسی جی ۲، گلکسی جی ۷ ( ژانویه ۲۰۱۹ )

گلکسی جی ۷ ماکس ( فوریه ۲۰۱۹ )

گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۶ ( مارس ۲۰۱۹ )