اختصاص ۲۰ میلیون دلار برای تولید محتوای آموزشی در یوتیوب

خط رند ۹۱۲: شبکه اجتماعی یوتیوب می خواهد یک سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری را به تولید محتوای آموزشی اختصاص بدهد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با عنایت به آنکه یوتیوب یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی و دارنده بزرگترین پلتفرم ویدیویی در جهان است، بدون شک می تواند تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر روی مخاطبان و کاربران خود بگذارد. ازاین رو مدیران و مقامات یوتیوب اخیرا اعلام نموده اند که قصد دارند از این پس بر روی تولید محتوای آموزشی تمرکز بیشتری کرده و سرمایه گذاری کلانی را در این زمینه جذب کنند.

طبق آنچه که در وب سایت the verge ذکر شده است، یوتیوب در آخرین پست وبلاگ رسمی خود با ذکر مثالی از ویدیوهای آموزشی و پژوهشی تد تاک (Ted Talks) از تمامی تولیدکنندگان ویدویوهای یوتیوب و محتوای بصری درخواست کرده است که با تمرکز بر روی تولید و تولید برنامه های صحیح آموزشی، از این تصمیم و تخصیص ۲۰ میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوای آموزشی در یوتیوب بهره مند شوند.

البته بهره مندی از این تصمیم یوتیوب نیازمند شرایطی است که یکی از آنها داشتن حداقل ۲۵ هزار نفر دنبال کننده حقیقی است.

این شرکت آمریکایی در ماه مارس سال جاری میلادی از اختصاص ۱۰ میلیون دلار به تولید محتوای صحیح و اخلاقی در پلتفرم های این شبکه اجتماعی اطلاع داده بود که حالا به نظر می آید مبلغ این سرمایه گذاری را به دو برابر افزایش داده است.