سامسونگ در یک قدمی عرضه لپ تاپ با نمایشگر تاشو

خط رند ۹۱۲: به نظر می آید که پس از گوشیهای تاشو، حالا نوبت به معرفی لپ تاپ های تاشو و منعطف رسیده است چراکه سامسونگ به تازگی اعلام نموده که درصدد عرضه چنین محصولی به بازار است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، بیشتر از یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشیهای هوشمند تاشو و انعطاف پذیر اطلاع داده اند.

از آنجا که بازار گوشیهای هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده هم با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشیهای هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حالا اخیرا سامسونگ اعلام نموده است که در نظر دارد یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر از نوع AMOLED را به بازارهای تکنولوژی معرفی و عرضه نماید.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سامسونگ اخیرا اعلام نموده است که به منظور جلب نظر کاربران و مشتریان تصمیم گرفته است نمایشگرهای تاشو و منعطف را از گوشیهای هوشمند به دنیای لپ تاپ ها هم بیاورد و بدین منظور مدتهاست که بر روی طراحی و توسعه چنین محصولی وقت گذاشته و کار می کند.

لی مین چئول، قائم مقام بازاریابی بخش کامپیوتر سامسونگ روز گذشته در این خصوص تصریح کرد که ساخت لپ تاپ با نمایشگر تاشو، نشان دهنده تلاش مداوم و بی وقفه این شرکت کره ای برای نوآوری در صنعت ساخت کامپیوتر و لپ تاپ است و در همین راستا هم با شرکت های سازنده صفحه نمایش متعددی مذاکره و همکاری کرده است.

وی در ادامه سخنانش گفت این محصول علاوه بر باز و بسته شدن متداول لپ تاپ ها، تجربه لذت بخش و شگفت انگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

بدون شک یکی از بزرگ ترین مزایای لپ تاپ های با نمایشگر انعطاف پذیر حمل راحت و کوچکتر شدن اندازه آنهاست.

البته سامسونگ تنها شرکت تکنولوژی نیست که کار بر روی توسعه لپ تاپ های با نمایشگر تاشو را آغاز کرده بلکه لنوو هم به تازگی اعلام نموده بود می خواهد در آینده ای نزدیک به توسعه و تولید چنین محصول مشابهی بپردازد.