توییتر باز هم دستخوش تغییرات جدیدی می شود؟

خط رند ۹۱۲: توییتر به نظر می آید درحال آزمایش قابلیت جدیدی است که به واسطه آن تازه ترین پست های انتشار یافته در ابتدای صفحه قرار می گیرد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، این طور که به نظر می آید شبکه اجتماعی توییتر در حال تولید تغییر و تحولات جدیدی بر روی پلتفرم خود است چرکه به تازگی گزارش های زیادی در فضای مجازی درباره اقدامات احتمالی توییتر در آینده منتشر می گردد که یکی از مهم ترین آنها، احتمال حذف دکمه لایک از روی این پلتفرم بود.

حالا گفته ها از آن حکایت می کند که توییتر می خواهد قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید تا بدین ترتیب به کاربرانش این امکان را بدهد در صورت تمایل، جدیدترین توییت های به اشتراک گذاشته شده را جایگزین بهترین توییت ها کرده و سپس به مشاهده صفحه اصلی و خبری توییتر خود بپردازند.

بر اساس گزارش وب سایت The Verge، جک دورسی، مدیر عامل توییتر اعلام نموده که این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از کاربران داوطلب سیستم عامل آی اواس و همینطور بعضی از کارمندان فعال در توییتر گذاشته شده است تا در صورت تایید، این قابلیت برای عموم کاربران در دسترس قرار بگیرد.

کایون بیکپور، مدیر محصولات توییتر هم با انتشار پیامی در این شبکه اجتماعی در این خصوص می گوید: ما می خواهیم گزینه های مختلفی را برای مشاهده توییت های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران تولید نماییم تا به آنها در مشاهده مطالب و پیام ها حق انتخاب دهیم که کاربران قادر خواهند بود با تغییر در تنظیمات حساب کاربری، آنرا مطابق میل خود تغییر دهند.