بهترین اپلیکیشن های پخش آنلاین موسیقی برای گوشیهای اندرویدی

خط رند ۹۱۲: این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر بهترین و معروف ترین برنامه های پخش آنلاین موسیقی خواهد پرداخت.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، این روزها که اپلیکیشن و سرویس های پخش آنلاین موسیقی همچون اپل موزیک و اسپاتیفای از محبوبیت و استقبال بی نظیری از طرف کاربران جهانی برخوردار شده است، این گزارش به مرور و معرفی مختصری بر مجموعه اپلیکیشن های پخش انلاین موسیقی یا استریم موزیک می پردازد.

کاربران به صورت بلاعوض و پولی قادر خواهند بود از سرویس های پخش موزیک آنلاین بهره مند شوند. این برنامه ها قابلیت های متفاوتی دارند که برای کاربران مختلف در سراسر جهان می تواند مفید و کاربردی باشد. به عبارتی دیگر، باید گفت برنامه های این چنینی به کاربران این امکان را می دهند حتی بدون اشتراک ماهانه و پرداخت حق اشتراک، به حجم وسیعی از موسیقی های موردنظر و موردعلاقه به صورت آنلاین خود گوش فرادهند.

وب سایت Android Authority در زیر لیستی از مهم ترین و بزرگترین اپلیکیشن های پخش آنلاین موزیک در جهان که در جدیدترین رتبه بندی های صورت پذیرفته جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده اند، آورده است:

۱. اپل موزیک ( Apple Music)

۲. اسپاتیفای (Spotify )

۳. گوگل پلی موزیک ( Google Play Music )

۴. پاندورا ( Pandora )

۵. تیدال ( Tidal)

۶. آی هارت رادیو ( iHeartRadio)

۷. ساندکلاد ( Sound Cloud)

۸. توونین ( Tune In)

۹. دیزر (Deezer)

بدون شک، منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن های استریم موسیقی به شمار می روند. ایالات متحده به تنهایی حدود ۴۰ درصد از درآمد سرویس های موسیقی در جهان را به خود مختص کرده است. درآمد سرویس های استریم موسیقی در این کشور از ۲.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به بیشتر از ۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ افزایش پیدا کرده است.
برآورد میگردد تعداد مشترکین سرویس های استریم موسیقی در آمریکا تا سال ۲۰۲۵ به بیشتر از ۹۰.۱ میلیون نفر خواهد رسید که در مقایسه با آمار ۴۹.۱ میلیون نفری کنونی، شاهد یک رشد دو برابری خواهد بود. محبوبیت سرویس های موسیقی علاوه بر اینکه توانسته درآمد این صنعت را شکوفا کرده و افزایش دهد، به رعایت حقوق کپی رایت و حق نشر آهنگ ها باز کمک بسیاری کرده است.