اینترنت همراه کاربران آیفون قطع می گردد

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نظر می آید که به روزرسانی جدید سیستم عامل آی اواس برای کاربران گوشیهای آیفون دردسرساز شده و باعث قطعی اینترنت همراه آنها می گردد.

به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، گزارش های جدیدی از جانب کاربران گوشیهای آیفون در فضای مجازی انتشار یافته است که نشان داده است نسخه به روزرسانی شده و آپدیت جدید سیستم عامل آی او اس ۱۲.۱.۲iOS بیشتر از آنکه مشکلات قبلی کاربران آیفون را برطرف کند، آنها را با مشکلات و نقایص جدیدی مواجه کرده است که یکی از مهم ترین آنها قطعی اتصال اینترنت همراه می باشد.

برخی از کاربران به در این وب سایت ها بر این باورند که تنها بعد از نصب و دریافت این به روزرسانی دریافته اند که اتصال اینترنت همراه آنها با مشکل مواجه می گردد و در خیلی از مواقع بدون هیچ دلیلی قطع شده و دیگر پس از آن متصل نمی گردد.

بر اساس گزارش وب سایت the verge، کاربران گوشیهای آیفون و تبلت های آیپد اپل در خیلی از کشورهای جهان ار شرکت اپل به عنوان توسعه دهنده این سیستم عامل درخواست کرده اند که هرچه زودتر با عرضه و انتشار یک نسخه جدید به روزرسانی مشکلات آنها در برقراری اینترنت همراه را برطرف کند.

اپل هنوز در این خصوص و در پاسخ به این درخواست کاربران واکنشی نشان نداده است.