گوشیهای مجهز به دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی در راهند!

به گزارش خط رند ۹۱۲ کوالکام بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان اخیرا اعلام نموده است که می خواهد گوشیهای هوشمندی با دوربین ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی تولید نماید.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، شرکت آمریکایی کوالکام که بدون شک یکی از بزرگترین سازندگان تراشه های پردازنده و مودم در جهان به حساب می آید و برای سالیان طولانی تأمین کننده اصلی تراشه های موردنیاز محصولات اپل نظیر گوشیهای آیفون بوده است، چیپ ست های اسنپدراگون جدیدی را هم اکنون به تولید رسانده است که که می تواند از دوربین هایی با قدرت عکاسی بالا را پشتیبانی کند.
بر مبنای گزارشی که در وب سایت ۹to5google آمده است، اما حالا این شرکت بزرگ اعلام نموده است که تصمیم گرفته است تراشه های جدیدی را طراحی نموده و به تولید برساند که می تواند از دوربین های با کیفیت و قدرت عکاسی بسیار بالاتر نسبت به دوربین های کنونی تعبیه شده در گوشیهای موجود، پشتیبانی کند و بدین ترتیب نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به تکنولوژی و عکاسی را به سمت و سوی خود جلب نماید.
به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، انتظار می رود که بالا رفتن دقت و کیفیت در دوربین گوشیهای هوشمند یکی دیگر از ترندهای برتر و اصلی غول های تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل در سال ۲۰۱۹ میلادی باشد.