۳۵ میلیون ایرپاد به فروش رفت

خط رند ۹۱۲: موسسه آماری و تحقیقاتی کانترپوینت اخیرا اعلام نموده است که اپل توانسته است در سال ۲۰۱۸ میلادی بالغ بر ۳۵ میلیون دستگاه ایرپاد را به فروش برساند.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، با عنایت به افزایش روزافزون اهمیت و محبوبیت گجت های همراه گوشیهای هوشمند، خیلی از غول های تکنولوژی و شرکت های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی تولید و عرضه آنها روی آورده اند. از طرفی دیگر، رکود بازار گوشیهای هوشمند، سازندگان موبایل را به تولید و فروش گجت های همراه ترغیب کرده است که همچون مهم ترین آنها می توان به ایرپادهای اپل اشاره نمود.
هدفون های بی سیم اپل که به ایرپاد باز موسوم و معروف هستند، یکی از عوامل و فاکتورهای موفقیت آمیز برای اپل به شمار می روند به گونه ای که برمبنای گزارشی که کارشناسان فعال در مؤسسه تحقیقاتی کانترپوینت در وب سایت gsmarena منتشر نموده اند، به فروشی بالغ بر ۳۵ میلیون دستگاه دست یافته اند که این خود نوعی موفقیت و دستاورد بزرگ برای اپل محسوب خواهد شد که در افزایش درآمدزایی و سودآوری از طریق هایی بجز فروش آیفون مؤثر و تأثیرگذار خواهد بود.
این در حالیست که کارشناسان و تحلیلگران در این مؤسسه برآورد و اعلام نموده اند که میزان فروش ایرپادهای اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی از مرز ۱۲۹ میلیون دستگاه باز عبور خواهدنمود و پیش بینی می شود کاربران گوشیهای آیفون از این محصول استقبال بی سابقه ای کنند.
ایرپاد اپل نام هدفون های بی سیم اپل است که تقریباً هم زمان با گوشیهای هوشمند آیفون ۷ در سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی و رونمایی گردید. هدفون های اپل که همواره با طراحی منحصر به فرد و با نام AirPodsشناخته می شوند، از نوع توگوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالا را برای کاربران نمایش می کنند.
این هدفون دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش ها قرار می گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول سبب شده که هنگام استفاده ی بلندمدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می تواند تا پنج ساعت شمارا در پخش موسیقی تنها با یک دفعه شارژ همراهی کند. این هدفون های بی سیم همین طور به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه های الکترونیکی کاربر متصل شوند.
این محصولات که در رویداد اپل در سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی و رونمایی گردید، در اوایل سال ۲۰۱۸ روانه بازارهای جهانی شد و به میزان فروش قابل ملاحظه و استقبال بی نظیری از طرف کاربران باز دست یافت.