ایران میکاپ آرتیست

خط رند ۹۱۲: میکاپ آرتیست با مهارت و تجربه ای که دارد، می داند بر اساس ساختار صورت، رنگ پوست و مو، و رنگ چشم ها چه سبک آرایشی مناسب است.

میکاپ آرتیست با مهارت و تجربه ای که دارد، می داند بر اساس ساختار صورت، رنگ پوست و مو، و رنگ چشم ها چه سبک آرایشی مناسب است، زیبایی های درونی چهره ها را می شناسد و می داند که هر چهره آرایش خاص و منحصر به خود را می طلبد. یک میکاپ کار واقعی، هنرمندانه با مواد آرایشی کار می کند و با معجزه ی رنگ ها آشناست.
از مهارت که بگذریم سخن از لوازم آرایشی به میان می آید، لوازمی که اگر نباشند میکاپ کاری هم نخواهد بود. این روزها آنقدر لوازم آرایشی های گوناگون، با مدل ها و برندهای مختلف در سراسر دنیا تولید شده است که انتخاب از میان آنها بسیار دشوار است. پس میکاپ کار باید شناخت کاملی از برندهای مختلف داشته و برای آرایش عروس از بهترین لوازم استفاده نماید.
لوازم آرایش خوب و مهارت میکاپ آرتیست دو جزء جداناپذیر از یکدیگرند. هرچقدر هم که یک میکاپ کار، حرفه ای باشد اگر لوازم خوبی نداشته باشد، میکاپ عروس ، ایده آل نخواهد شد. در آرایش عروس ، دوام کار بسیار مهم است چرا که باید مدت زمان زیادی بدون تغییر روی صورت باقی بماند که این امر وابسته به کیفیت لوازم آرایشی است. از طرفی سلامت پوست نیز بسیار حائز اهمیت بوده و باید حتما از لوازم استاندارد و متناسب با نوع پوست استفاده گردد، زیرا اگر به نوع پوست توجه نشود، لوازم آرایشی می تواند باعث ایجاد میلیا، کومدون و یا التهاب پوستی شود.
پوست خشک نیاز به رطوبت و چربی دارد تا طراوت از دست رفته اش را بدست بیاورد. برای آرایش عروس که پوست خشکی دارد باید قبل از شروع آرایش حتما از کرم مرطوب کننده و آبرسان، و در حین آرایش نیز از فوندیشن های مخصوص پوست خشک استفاده شود.

پوست حساس نیاز به مراقبت ها و توجهات بیشتری داشته و برای عروس خانومی که پوست حساس دارد از لوازم آرایشی ملایم استفاده شود تا پوست دچار التهاب نشود.

 با انجام یک گریم حرفه ای عیب های صورت محو شده و زیبایی و جذابیت صورت چندین برابر می شود. با گریم صورت می توان کاری کرد که چهره طبیعی تر به نظر برسد و آرایش صورت به چشم نیاید، وقتی آرایش صورت زیاد باشد چهره غیر طبیعی و مصنوعی خواهد شد.

جالب است بدانید امروزه با پیشرفت علم و فناوری های جدید، تکنیک های میکاپ به قدری گسترده و حرفه ای شده است که باعث خلاقیت بی نظیر میکاپ آرتیست ها شده و دست میکاپ آرتیست را در خلق آرایش های متنوع باز گذاشته است. از طرفی یک گریم خوب و حرفه ای به یک میکاپ کار حرفه‌ای و توانمند بستگی دارد. در واقع آرایشگری یکی از جالب ترین و جذاب ترین شغل‌ های دنیاست که در میان رشته هایی که دارد، گریم عروس و میکاپ یکی از آیتم های مهم آن می باشد.

  آرایش لایت یا آرایش اروپایی که با نام‌های آرایش ملایم یا آرایش دخترانه نیز شناخته می شود، سبکی از آرایش است که حالت طبیعی از آرایش را روی صورت ایجاد می کند. میکاپ لایت امروزه به یکی از پرطرفدارترین سبک های آرایشی تبدیل شده است و اغلب خانم ها تمایل دارند در مهمانی و مجالس از مدل های آرایش لایت استفاده کنند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که سبک آرایش خود را بر اساس فصل انتخاب می‌کنید باید بدانید آرایش لایت بیشتر برای فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.