ثبت یک رکورد جدید در پلی استور گوگل کروم ۵ میلیارد بار دانلود شد

به گزارش خط رند ۹۱۲ نسخه اندروید مرورگر گوگل کروم با رسیدن به مرز ۵ میلیارد نصب، رکورد جدیدی را در تعداد دفعات نصب و دانلود اپلیکیشن در فروشگاه آنلاین پلی استور به نام خود ثبت نمود.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، گوگل کروم که یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان به حساب می آید، در سال های اخیر توانسته با عرضه نسخه موبایلی خود هم خویش را به خوبی در دل کاربران گوشیهای هوشمند جا کرده و با جلب نظر و توجه آنها، گوی رقابت را از سایر رقبای اندرویدی خود برباید.
اخبار و گزارش های انتشار یافته در اندروید پلیس نشان داده است که نسخه اندرویدی این مرورگر محبوب توانسته به مرز ۵ میلیارد دانلود و نصب برسد که بدین ترتیب رکورد بیشترین تعداد دفعات نصب نرم افزار و اپلیکیشن را در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور شکسته و به خود مختص کرده است.
بعضی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری اعتقاد دارند که نسخه اندرویدی اپلیکیشن مرورگر محبوب گوگل کروم به این علت با افزایش ناگهانی و بی سابقه تعداد نصب و دانلود روبرو شده است که در بروز رسانی های اخیر قابلیت ها و امکانات جدیدی به آن اضافه شده بود.
از مهم ترین و برجسته ترین قابلیت های جدید نسخه اندرویدی اپلیکیشن گوگل کروم می توان به افزوده شدن خصوصیت های حالت تاریک dark mode و ابزار ساخت تصادفی رمز عبور password generator اشاره نمود.